[98] Externe Toegang

Pagina: 1
Acties:

• puschkin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik krijg sinds een dag een fout bij het gebruik van "externe toegang". Wanneer ik verbinding wil maken, krijg ik de melding:
Kan externe toegang niet starten. Start de computer opnieuw op en probeer het opnieuw. Als het probleem blijft optreden installeer dan het onderdeel externe toegang opnieuw.

Ik heb dit dan ook met de windows CD opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
Verder krijg ik de melding dat er geen modem geïnstalleerd zou zijn, terwijl deze wel in het apparaat beheer staat en ook goed werkt. Ik heb voor de zekerheid de modem opnieuw geïnstalleerd, maar dit mocht ook niet helpen.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:15

Hu9o

Schokkend

gooi je modem er eens uit (configscherm) en installeer hem eens opnieuw. Misschien dat het 'perongeluk' weer werkt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• puschkin
heb dit ook geprobeerd, maar wederom zonder resultaat.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

De enige twee artikelen die enigszins gerelateerd zijn aan jouw probleem die ik op support.microsoft.com kan vinden zijn deze twee:
Kan de map Externe toegang niet openen
Externe toegang en TCP/IP verwijderen en opnieuw installeren
Van beide ben ik bang dat ze echter niets zullen oplossen.
Heb je recentelijk nog programma's geinstalleerd?

* Compubiter heeft geen idee meer hoe "Externe toegang" in de Engelse versies heet, zou nog een stuk makkelijker zoeken zijn :)

• puschkin
Ik ga die TCP/IP maar opnieuw installeren, hopelijk werkt dit wel

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Compubiter schreef op 22 oktober 2002 @ 23:02:
* Compubiter heeft geen idee meer hoe "Externe toegang" in de Engelse versies heet, zou nog een stuk makkelijker zoeken zijn :)

Dial-up Networking :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

:*

Dial-Up Networking Does Not Start
CAUSE
This problem is caused by an incompatibility with Criss + Cross Plus v5.1.58 from Haynes and Company Inc
Nog nooit van gehoord, maar jij misschien wel :?

How to Troubleshoot Modem Problems in Windows 98/98 Second Edition
Mocht je je nog vervelen :P.

Verder lijkt het me sowieso wel slim als je je modem upgrade met de drivers die eventueel op de website van de fabrikant staan, misschien dat het helpt :).

• puschkin
Dat programma "criss+cross" zit er niet op......
Ik heb TCP/IP enz. allemaal opnieuw erop gezet, maar uiteindelijk werkt het nog steeds niet. Ik krijg de neiging om "format c:" te doen en windows er helemaal opnieuw op te zetten! Het is toch niet mijn eigen pc, maar van mijn vriendin! :*) :*)
Pagina: 1