Mijn PC werkte redelijk OK, maar cpu temp (CPU: 1Ghz TB) was wat hoog. tussen de 69 en 72. En ik had redelijk vaak last van reboots en vastloper. Een tijd geleden was mijn temp nog tussen de 52 en 58. Dat was perfect. De laatste keer dat ik mijn cpu eraf had gehaald was toen ik een nieuw mobo kocht (asus A7V333).
Nu heb ik net mijn cpu eraf gehaald, schoon gemaakt, er wat nieuwe koelprut erop gedaan (wat er niet zo lekker meer uitzag) systeem laten booten, en hij geeft geen piep meer.
Nou vind ik wel wat de verschillende piepjes zijn. Maar ik kan ook hier niet vinden, wat nou precies "geen piepjes" zijn.
Daarna heb ik de cpu er nog een keer afgehaald, weer schoongemaakt, zorgen dat er geen rommel bij de contactjes zit. Opnieuw noppes.
Wat zijn geen piepjes????
Ik wil mn normale piepje terug
Voor de rest heb ik niks veranderd.
Dus het kan alleen de cpu zijn, die ziet er overgens nog prima uit. niks verbrand.
Nu heb ik net mijn cpu eraf gehaald, schoon gemaakt, er wat nieuwe koelprut erop gedaan (wat er niet zo lekker meer uitzag) systeem laten booten, en hij geeft geen piep meer.
Nou vind ik wel wat de verschillende piepjes zijn. Maar ik kan ook hier niet vinden, wat nou precies "geen piepjes" zijn.
Daarna heb ik de cpu er nog een keer afgehaald, weer schoongemaakt, zorgen dat er geen rommel bij de contactjes zit. Opnieuw noppes.
Wat zijn geen piepjes????
Ik wil mn normale piepje terug
Voor de rest heb ik niks veranderd.