Toon posts:

Printer voor schoolprojecten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn schoolgaande boretje en zusje een goede kleurenprinter uitzoeken. Maar ik heb geen idee welke ik moet kopen. Omdat je veel hoort over dure inktpatronen enz.

Wie heeft een goed idee en wie i er tevreden met zijn printer?
graag reacties! Bedankt!!

Verwijderd

Hallo,
Ik zou in iedergeval voor HP gaan, die hebben de goedkoopste cardriges.

Als ie niet te duur moet zijn zou je voor de HP 640C kunnen gaan, die kost rond de 240 gulden.
Als je toch iets meer uit te geven hebt zou je de HP 840C kunnen gaan, die kost rond de 325 gulden.

prijzen zijn afkomstig van

http://www.informatique.nl

Grtz, Jochem

Verwijderd

Goedkoopste ?!
idioot die van HP zijn reteduur (ja ik heb wel een hp :P)

90 piek voor cartridge misschien wat minder.

Epson is kwa inkt VEEL goedkoper >> of je moet gewoon Xerox inkt pakken voor HP of Epson >> die is weer goedkoper en ook goed.

Verwijderd

Goedkoopste ?!
idioot die van HP zijn reteduur (ja ik heb wel een hp :P)

90 piek voor cartridge misschien wat minder.

Epson is kwa inkt VEEL goedkoper >> of je moet gewoon Xerox inkt pakken voor HP of Epson >> die is weer goedkoper en ook goed.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 15:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Simpel, koop de allergoedkoopste HP of Canon kleurendoos.
Tegen de tijd dat de kleurenpotjes volledig leeg zxijn, ga je je niet druk lopen maken en flikkert 'm weg (of geeft 'm aan iemand).
Je koopt gewoon weer de allergoedkoopste en je kunt weer printen.
Printers kosten geen ruk meer tegenwoordig.
Als je al bedrijf zijnde je HP spuitertje wil laten reparene, hebben ze liever dat je 'm meteen weggpooid. Je krijgt toch wel een nieuwe.
Alleen al het laten kijken naar zo'n printer is duurder voor HP dan een nieuwe printer.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• CompuFAT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 17:54

CompuFAT

Oops, I farted ...

Koop in ieder geval GEEN HP-printer. Die inkt cartridges zijn dus echt wel veel te duur! IK zou gaan voor EPSON. Je hebt ze in velen modellen momenteel, maar ze printen allemaal zeer hoge kwaliteit en je hebt ze ook al voor minder dan Fl.300,-. Inkt voor epson is ook te betalen. (tussen 30 rn 40 gulden). Succes!

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

HP DeskJet 970 cxi. Kan je in je netwerk hangen en er zit standaard een duplex-unit bij (dubbelzijdig printen). Duplex scheelt papier.

De inkt valt best wel mee: de inktpatronen gaan *veel* langer mee dan die van Epson (vandaar dat die van Epson goedkoper zijn), en als je een goed adres hebt, krijg je je inktpatronen voor 50-60 piek. BTW gaat er dan ook nog af.

Kijk iig eens op www.hp.com voor de prijzen. Op hp.nl vind je ook de printers, maar niet de prijzen.

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Topicstarter
Owkee dus het wordt een HP of Epson

Maar wat voor een hp en wat voor een epson voor gewoon goede afdrukkwaliteit. Ook kleur, maar nauwelijks foto's.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Hoe goedkoper de printer hoe duurder per pagina. en visa versa

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:25
Voor tekst zou ik voor HP gaan. Echt zeer goede ervaringen mee. Bij foto's schijnt Epson beter te zijn, maar ja, die print ik toch niet :)

'k heb een jaar geleden een HP 710 gekocht voor 325,- Net een paar weken geleden m'n eerste (kleine) cartridge op. Ik heb er zo'n 600 pagina's mee geprint. Dus met de grote, waar 2x zoveel inkt inzit, ga ik hopelijk zo'n 1000-1200 vel mee uitprinten. Da's voor 70,- toch best acceptabel, toch?

Kijk ook naar de snelheid. En dan niet naar de maximale snelheid (= op slechte kwaliteit, die je toch nooit gebruikt), die is toch veel te hoog, maar naar de snelheid in de hoogste mode. Dan is een HP soms wel 10x zo snel als een Epson, dat scheelt toch wel behoorlijk.... Maar ook tussen de HP's zitten grote verschillen.

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een canon waarbij je de kleuren apart kan vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik inderdaad ook gezien...
das de canon 6200 geloof ik, maar ik heb nu ook een canon en die is me niet zo goed bevallen.

Dus óf HP óf Epson
alleen welke model?

Verwijderd

Ik zou HP kiezen. Ik heb een keer voor goedkoop gekozen en dat is me enorm tegengevallen. Problemen met inktcartridge vervangen, niet goed leegprinten van de cartridge, zeuren over papier opnemen. Nee voor mij geen Epson meer.

Verwijderd

Hmm, ik ben zelf niet voor HP, die Cardridges zijn WREED duur !!
De enige goede HP printer is de HP2000C, met losse cardridges, betaal je wel een flinke smak voor...

Canon: Goed merk, ook wel goede garantie, cardridges zijn zeer goedkoop !!! Alleen kwaliteit niet zo super

Epson: Super kwaliteit, prijs weet ik niet zo, Epson maakt wel voor iedere printer ongeveer een aparte cardridge set, :(:(, dus kan zijn dat ie na een paar jaar weg is ! [ maar wie houdt z'n printer nou 10 jaar ?]

Kwaliteit: HP2000C/Epson
Prijs: Epson/Canon

Make your move, suc 6

Verwijderd

Topicstarter
En is een Lexmark Z51 niet een goede printer voor 370 pieken?

Verwijderd

Die genoemde HP970cxi of de goedkopere varianten de 930 of 950 bieden wel een hele goede kwaliteit. Het enige verschil is de printsnelheid en dat de 970 dus een duplex adapter heeft.

De kwaliteit is echt fantastisch. Je hebt het zelf gezien, want het is dezelfde printkop als in onze HP G55 zit (als je ten minste de wakisch bent die ik denk dat je bent maar het lijkt aardig te kloppen, schoolgaand broertje en zusje en dit soort taferelen net voordat je het land verlaat ;) ). De 930 kost fl. 465 bij SWW.

Verwijderd

Topicstarter
Nu Moet er ook een scanner bij......

oplossing de hp officejet t45 voor 759 pieken? Of toch maar beter los kopen?
Pagina: 1