Bij het spelen van F1 2002 loopt mijn pc continu op hetzelfde punt vast. De 2e bocht op de hockenheimring (de eerste na de uitgang van de pitstraat).
Als ik halverwege de bocht ben wordt mijn scherm zwart of verschijnen er gekleurde strepen. De enige oplossing om dit weer weg te krijgen is het indrukken van de reset-knop.
Het is mij opgevallen dat dezelfde manier van vastlopen bij mij ook af en toe voorkomt bij Flight Simulator 2002.
Mijn PC-Specs.
ASUS A7V266-E (met RAID (uitgeschakeld))
AMD Athlon XP 1800+
2* 256 MB DDR RAM
Hercules 3D Prophet FDX 8500 LE (Radeon 8500 LE)
Sound Blaster Audigy Player (OEM)
2* Maxtor D740X 60 GB
10/100 Mbit Netwerkkaartje
Het spel heeft wel goed gewerkt op mijn pc, maar doet dit momenteel dus niet meer. Ik heb het zojuist op een Pentium 4 1.4 getest (128 MB RAM en Standaard radeon) en daar werkte het wel vlekkeloos op.
Is er toevallig iemand die weet wat ik verkeerd doe en hoe ik het op kan lossen?????
Als ik halverwege de bocht ben wordt mijn scherm zwart of verschijnen er gekleurde strepen. De enige oplossing om dit weer weg te krijgen is het indrukken van de reset-knop.
Het is mij opgevallen dat dezelfde manier van vastlopen bij mij ook af en toe voorkomt bij Flight Simulator 2002.
Mijn PC-Specs.
ASUS A7V266-E (met RAID (uitgeschakeld))
AMD Athlon XP 1800+
2* 256 MB DDR RAM
Hercules 3D Prophet FDX 8500 LE (Radeon 8500 LE)
Sound Blaster Audigy Player (OEM)
2* Maxtor D740X 60 GB
10/100 Mbit Netwerkkaartje
Het spel heeft wel goed gewerkt op mijn pc, maar doet dit momenteel dus niet meer. Ik heb het zojuist op een Pentium 4 1.4 getest (128 MB RAM en Standaard radeon) en daar werkte het wel vlekkeloos op.
Is er toevallig iemand die weet wat ik verkeerd doe en hoe ik het op kan lossen?????