Sorry, sorry, sorry, maar toch nog 1 keertje

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
de vraag : welke koeler voor TBird 1GHz???? De chrome orb van spire? thermal take? of toch iets ander? ik wil ongeveer 50 a 70 gulden max. uitgeven aan een koeler, en is er een grote kans dat je iets verrot maakt aan de abit kt7? En is zoiets moeilijk te installeren?

Niet zeuren aub dat er een search is, ik heb alles al bekeken, en ik ben niks wijzer geworden, dus kan dit dan de laatste topic zijn?

• Cartman!
  • Niet online
En die Super Orb waar kan ik die kopen in nederland (onder rembours) en brengt het installeren van dat ding veel probelemen met zich mee? ik hoorde van de zwaarte van dat ding (mak je toch een houten steun ofzo?!) en het niet passen van de ding op de Abit KT7

Verwijderd

Ik weet dat er veel betere koelers zijn, maar wil je niet al teveel geld uitgeven, neem dan een Coolermaster DP6-5h51.
Ik heb hem zelf ook bij mijn 1Ghz Tbird gekocht. Kost Fl 40,-
Voor redelijk normaal gebruik voldoet deze prima. Hij is gemakkelijk zonder problemen op een Abit KT7 te installeren. (heb ik ook)
Ik heb mijn Tbir oc'ed naar 1150Mhz. Dit zijn mijn temps: Idle 36c, met RC5 51c.
Wil je echt heftig overclocken, neem dan een iets beter koelertje.

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 14:14
Een spire MA kost nog geen 17 piek en koelt beter dan de chrome orb:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 20:21 schreef Cartman! het volgende:
ik hoorde van de zwaarte van dat ding (mak je toch een houten steun ofzo[/quote]Ik zou echt denken dat er geen koeler verkocht mag worden als hij de sockets waar hij op zit zou beschadigen, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Anders heb je altijd nog garantie.

• Cartman!
  • Niet online
Volgens mij geld er dan geen garantie, als ik mijn mobo verrot maak doordat ik en achterlijk grote koeler heb geprobeerd erop te zetten dan is dat mijn schuld en dus geen vergoeding....maar weet iemand hoe duur die super orb wel niet is?

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-12-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 21:55 schreef Renkie het volgende:
Een spire MA kost nog geen 17 piek en koelt beter dan de chrome orb:)[/quote]JA?!?

Waarom dan een Chrome Orb kopen? voor de naam ofzo?

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Cartman! schreef het volgende:
Volgens mij geld er dan geen garantie, als ik mijn mobo verrot maak doordat ik en achterlijk grote koeler heb geprobeerd erop te zetten dan is dat mijn schuld en dus geen vergoeding....[/quote]Ik bedoel dat je dan een vergoeding kan krijgen van de shop waar je je koeler heb gekocht, de koeler is volgens hun geschikt voor je socket en als hij dan kapot gaat is het hun schuld omdat ze dan niet de juiste voorlichting (ofzo) hebben gegeven.
Tenminste, dat denk ik.

• Cartman!
  • Niet online
Dat zou kunnen jah, maar ik wil dus weten waar ik zo'n imitatie chrome orb kan kopen en hoe duur zo'n ding is. Iemand?????

Verwijderd

www.venemacomputers.nl is het. Volgens mij staat er ook een linkje bij het articel over deze cooler op www.overklokken.nl (ff wat reklame voor onze DezJay you deserve it man!) EN NOU GEEN GEZEIK MEER OVER SOCKET A COOLERS GAARNE.

• Cartman!
  • Niet online
Ik zie bij venema computers ofzo (:?) twee spire orbs, 1 van 15 gulden en 1 van 30 gulden,, maar welke is het en wat zijn de verschillen tussen die 2????

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Die van de 30 gulden is de imitatie orb. De andere is een andere (boehaha)

Divide and conquer.

• Cartman!
  • Niet online
Maar wat is die 'andere' dan voor ding?? en wat is het verschil nou? en ik moet zeker gaan vijlen dan (kt7) hoe duur is zo'n chrome orb die speciaal is voor kt7, en is die goed (jah, ik zit met vragen ;))

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Spire orb is beter dan chrome, en ja je zal moeten zagen/vijlen.

Divide and conquer.

• Cartman!
  • Niet online
O, das wel kut, maar ik doe het toch, als ik de prijs zie van die chrome orb, dan heb ik geen andere keuze ;(
Pagina: 1