Ik heb gezocht in de nieuwe search op php + string + omdraaien, en ik kon daar niks vinden, ik wil voor een wachtwoord de omgekeerde string gebruiken.
Is daar een functie voor in php?
[ Voor 0% gewijzigd door Sybr_E-N op 22-10-2002 21:52 . Reden: http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&q=php+string+omdraaien ]
[ Voor 0% gewijzigd door The Bad Seed op 22-10-2002 21:46 . Reden: damn te laat :( ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Voor een wachtwoord is misschien rot13 geschikter, maar die zit nog in de proppeschieter.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 21:43:
Ik heb gezocht in de nieuwe search op php + string + omdraaien, en ik kon daar niks vinden, ik wil voor een wachtwoord de omgekeerde string gebruiken.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? $text = " dit is een leuke text "; for ($x = 0; $x < strlen($text); $x++) { $nText .= substr($text, strlen($text) - $x, 1); } echo $nText; ?> |
Verwijderd
PatserVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 22:00:
kan natuurlijk ook moeilijk
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 <? $text = " dit is een leuke text "; for ($x = 0; $x < strlen($text); $x++) { $nText .= substr($text, strlen($text) - $x, 1); } echo $nText; ?>
(ff uit het hoofd
)
Hey! Nix mis met mijn Pong-kloon ja!Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 22:05:
ach, das erg leuk als je aan het freeweelen bent, maar als je een project (voor school) moet inleveren, dan moet het kort, snel en goed...., toch? Kijk ik kan zelf ook een encryptie schrijven (bv) maar kan ook met MD5. Nooit 2 keer het wiel uitvinden, want je moet het wiel dan ook uittesten. ....
Nou, precies, nix mis met het wiel 2x uitvinden toch??? 't Kan heel leerzaam zijn iig... Die pongkloon was én leerzaam én harstikke tof! (vakantie met laptop, voilaVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:50:
[...]
of met mijn snake verbetering met echte HSC muzix
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dit topic is gesloten.
![]()