Ik ben al een behoorlijke tijd op zoek naar MOOIE demo's om mijn 5.1 geluidsgeval te testen. Bij mijn sound card (onboard CM8738 op MSI KT4 Ultra BSR) zit wel een demo maar die is niet echt mooi (ughum...
). Het liefste wil ik er software voor (liefst gratis). Ik heb namelijk al wat van die test mp3 tje maar dat is zonde van het downloaden want het zijn gewoon stereo filetjes !!
(gelukkig heb k ADSL
).
Je kan met PowerDVD ook VOBjes afspelen. Die dingen zijn wel megagroot, maar ze werken wel gewoon. Er is zo'n testVOB in omloop (lees: niet geheel legaal volgens mij) en PowerDVD heeft een 30-dagen trial...
Zoek ook eens op "AC3 software decoder test"
Zoek ook eens op "AC3 software decoder test"
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
google: ''.vob+download'' ???
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Ik heb er heel veel maar ik weet niet of er copyright op zit 
Volgens mij niet want het zijn gewoon demo's...
Volgens mij niet want het zijn gewoon demo's...
Alle proemn in n drek
ik heb een tijd terug wat thx vob's (met die robot en koeien enzo) gedownload, en de dts vob die op sommige dvd's staat met dts.
de vob's vinden is niet zo moeilijk, daar heb ik wel een aantal sites thuis in mijn favorieten staan.
stuur ik thuis wel.
alleen het branden en kunnen afspelen op een dvd-speler als mini dvd is mij niet gelukt, daar is wel wat uitleg op internet over te vinden maar dan kom ik er nog niet uit
kan iemand mij daar mee helpen?
stuur ik thuis wel.
alleen het branden en kunnen afspelen op een dvd-speler als mini dvd is mij niet gelukt, daar is wel wat uitleg op internet over te vinden maar dan kom ik er nog niet uit
Zou je ze niet gewoon kunnen laden als een bestand van je hardeschijfDnc1n schreef op 23 oktober 2002 @ 12:22:
de vob's vinden is niet zo moeilijk, daar heb ik wel een aantal sites thuis in mijn favorieten staan.
stuur ik thuis wel.![]()
Damn! Heb net zo een 5.1 vob filetje gedownload (gevonden met google, is een legaal bestandje), maar er klopt helemaal niets van.
Mijn opstelling:
- SB Audigy Player
- Een versterker voor de twee front speakers
- Een versterker voor de twee rear speakers
Ik gebruik dus 4 speakers, en niet 5.1 (is ook zo ingesteld in de sb mixer)
Toch zou ik verwachten dat rear rear blijft en front front!
Als ik nu het 5.1 testje draai dan hoor ik het volgende:
ff een tabel maken.
Horizontaal (testvob): LeftFront - Center - RightFront - RightSurround - subwoofer - LeftSurround
Verticaal (mijn speakers): LeftFront - RightFront - RightRear - LeftRear
kruisje geeft aan dat ik iets hoor!
Daar gaan we:
Hier snap ik dus niets van! Waarom hoor ik de surround op elke speaker? Waarom hoor ik de 5.1-LeftFront op alle twee linkerspeakers? Waarom de subwoofer allen op de linkerspeakers?
Heet dat dat 4 speakers eigelijk nergens goed voor is? Ik had verwacht dat de center gewoon op bijde front speakers komt en de subwoofer ook of op alle speakers verdeelt wordt. Ik heb "grote" speakers dus die hebben wel wat bass...
Iemand een idee? Ik ga zo ff de mixer op 5.1 zetten, kijken hoe het dan zit.
// -- edit -----------------------
Okay, nu heb ik de mixer op 5.1 staan. En nog steeds hetzelfde!
Ik speel het VOBje af met Media Player 7 en InterVideo WinDVD, geen verschil
Mijn opstelling:
- SB Audigy Player
- Een versterker voor de twee front speakers
- Een versterker voor de twee rear speakers
Ik gebruik dus 4 speakers, en niet 5.1 (is ook zo ingesteld in de sb mixer)
Toch zou ik verwachten dat rear rear blijft en front front!
Als ik nu het 5.1 testje draai dan hoor ik het volgende:
ff een tabel maken.
Horizontaal (testvob): LeftFront - Center - RightFront - RightSurround - subwoofer - LeftSurround
Verticaal (mijn speakers): LeftFront - RightFront - RightRear - LeftRear
kruisje geeft aan dat ik iets hoor!
Daar gaan we:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| LF C RF RS LS LFE (sub) LF X X X X X RF X X X X RR X X X X LR X X X X X |
Hier snap ik dus niets van! Waarom hoor ik de surround op elke speaker? Waarom hoor ik de 5.1-LeftFront op alle twee linkerspeakers? Waarom de subwoofer allen op de linkerspeakers?
Heet dat dat 4 speakers eigelijk nergens goed voor is? Ik had verwacht dat de center gewoon op bijde front speakers komt en de subwoofer ook of op alle speakers verdeelt wordt. Ik heb "grote" speakers dus die hebben wel wat bass...
Iemand een idee? Ik ga zo ff de mixer op 5.1 zetten, kijken hoe het dan zit.
// -- edit -----------------------
Okay, nu heb ik de mixer op 5.1 staan. En nog steeds hetzelfde!
Ik speel het VOBje af met Media Player 7 en InterVideo WinDVD, geen verschil
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Ik ga meteen op zoek nar vobjes maar werken die toevallig ook met win dvd of MSI DVD 5.1 (zat namelijk gratis bij mijn mobotje
)
Pagina: 1