Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thermaltake Xaser II

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de Thermaltake Xaser II 5000A binnen gekregen (ja ik weet dat ik te lui ben om zelf een case te modden :+), maar nu was mijn vraag of jullie advies hebben over het enigzins ordenen van de kabels. Ik heb al wel rounded kabels, maar het gaat dan vooral om de stroomkabels.

Verder vroeg ik me af of er nog meer mensen deze case hebben, en zo ja hoe zij de front USB hebben aangesloten. Ik heb namelijk 9 aansluitingen en weet niet hoe ik deze om mijn moederbord moet aansluiten. Ik heb een Asus A7V333 en in het boekje staat het niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:48

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 21:22:
Ik heb vandaag de Thermaltake Xaser II 5000A binnen gekregen (ja ik weet dat ik te lui ben om zelf een case te modden :+), maar nu was mijn vraag of jullie advies hebben over het enigzins ordenen van de kabels. Ik heb al wel rounded kabels, maar het gaat dan vooral om de stroomkabels.
Pss! Tie wraps en Spi wrap zijn de magische woorden (voor mij althans :))

The ramblings of an idiot

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:34
Mcboom schreef op 22 oktober 2002 @ 21:27:
[...]

Pss! Tie wraps en Spi wrap zijn de magische woorden (voor mij althans :))
Ach ja :P voor mij niet.. maar ze zijn wel handig :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
je zou ze kunnen rounden met een stukkie krimpkous of tape en dan vast zetten met een tie wrap o.i.d

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoeken is het magische woord :)

Dit topic is gesloten.