Batterij vervangen, ook de CMOS clear staat goed etc.etc.. Maar iedere keer als mijn PC uit is geweest moet ik alles weer opnieuw instellen in de BIOS. Hoe kan ik ff checke of mijn BIOS wel goed werkt? Iemand?
Verwijderd
Ook hier luidt mijn advies: heel de zooi goed hard uit het raam kankeren. Opgeruimd staat netjes. Doen ze met mensen met Alzheimer ook, dus.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 21:22:
Ik denk de BIOS aan Altzheimer lijdt
Net zoals ik. Iedere keer hetzelfde bij het opstarten is wel vreemd hoor. Als ie draait doet ie het ook goed. Maar om um de hele tijd maar aan te laten staan?
Verwijderd
Da klopt want die weten dan toch nie meer te herrinneren wie da gedaan heeft.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 21:24:
[...]
Ook hier luidt mijn advies: heel de zooi goed hard uit het raam kankeren. Opgeruimd staat netjes. Doen ze met mensen met Alzheimer ook, dus.
Als je die twee dingen al uitsluit, wordt het moeilijk.
Werkt je CMOS wel als je bijvoorbeeld je BIOS probeert te flashen? Voor zover ik weet kun je je CMOS verder niet testen met een progje ofzo.
Werkt je CMOS wel als je bijvoorbeeld je BIOS probeert te flashen? Voor zover ik weet kun je je CMOS verder niet testen met een progje ofzo.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Als dit ook niet blijkt te werken, zou je eens kunnen proberen om je BIOS in iemand anders gelijkwaardige mobo te testen. Als hij het daar ook niet doet is je chip waarschijnlijk brak.
jesusstinks: quote je jezelf altijd?
jesusstinks: quote je jezelf altijd?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Waarom open je in godsnaam een nieuw topic in plaats van om met je oude verder te gaan?
ASUS A7V266-C BIOS instellen
Gezien je uiterst belabberde posthistorie vraag ik je met klem om de FAQ Forumgedrag aandachtig door te nemen, mocht je nog lang op GoT willen blijven..
ASUS A7V266-C BIOS instellen
Gezien je uiterst belabberde posthistorie vraag ik je met klem om de FAQ Forumgedrag aandachtig door te nemen, mocht je nog lang op GoT willen blijven..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()