[F@H]Teams mogelijk met F@H?

Pagina: 1
Acties:

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik ben aan het zoeken geweest hoe ik met een team kan werken aan F@H.
Dit is het eerste koetje wat ik wil gaan laten grazen maar begrijp niet helemaal hoe. Ik heb de client gedownload maar hoe ga ik nu instellen dat ik met een team werk?

• MrGuide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
hmm. Even over teams en subteams. Je bedoelt waarschijnlijk een subteam.

Let me explain... bij fah heb je teams en daarin subteams. Dutch Power Cows is zo'n team. elk team heeft een nummer. Het nummer van Dutch Power Cows (afgekort dpc) is 92. Binnen een team kun je dus (zoals ik al zij) subteams vormen. Een subteam vorm je door met meerdere mensen af te spreken dat je dezelfde subteamnaam invult in de client.

Ik weet niet of je een nieuw subteam wilt beginnen of een bestaande wilt joinen? Voor beide keuzes hoef je eigenlijk niet veel anders te doen dan het invullen dan de subteamnaam die jij in gedachte hebt. Let wel: iedereen van je subteam moet dezelfde subteamnaam invullen. Subteamnamen mogen letters, cijfers en leestekens bevatten. Belangrijk is dat subteamnamen case-sensitive zijn (als je bij de ene client dus 'jantje' invult, en bij een andere 'Jantje' invult, zullen die 2 clients niet onder hetzelfde subteam gaan opereren).

Dan nog een hint: in sommige clients moet je de naam van je subteam invullen bij 'username' of bij 'e-mail'.

[ Voor 0% gewijzigd door MrGuide op 23-10-2002 00:20 . Reden: typo & vreemde zinsconstructie ]

Verwijderd

Het gaat hier over Folding, dus bij teamnummer vul je 92 in (= Dutch power cows) en bij user bv. Guvner. Vul Guvner in bij de client op elke PC die je in jouw subteam wilt hebben. Subteamnaam wordt dan Guvner. 'E-mail' als username zul je hier niet tegenkomen.

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
Relaxed, bedrankt....
en bij eccp? daar zag ik op dpc.org iets over subteams, zijn dat dan de teams die je daar op geeft op de site van dpc?

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

in je userinf.txt moet het volgende staan:

teamnaam,emailadres,nickname

De teamnaam spreekt voor zich, als jij je team [DPC]Guvner noemt moet er [DPC]Guvner staan

emailadres is je mailadres, als iedereen uit jouw subteam dit zelfde emailadres invult krijg je een subteam! bijv guvner@hotmail.com

als laatste kun je je nickname invullen, dit is wel verplicht maar kan je verder nergens terugzien. TENZIJ je op een proxy flushed (je punten stuurt) dan zie je hoeveel elke user doet.

in jouw geval zou het dus zijn:

[DPC]Guvner,guvner@hotmail.com,Guvner

volgens mij is hier ook alles case-sensitive (hoofdlettergevoelig)