Toon posts:

Van alles te lezen over de t68i en T100, maar de T720 dan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees hier van alles over de Ericsson t68i en de Samsung T-100...iedereen vergeet hier de nieuwste telefoon van motorola? De T720? Ook met kleuren?

Ik heb hem zelf de afgelopen week besteld, en hij heeft de volgende fucties:

General Network GSM: 900 / GSM 1800
Size Dimensions: 90 x 47 x 21 mm
Weight: 100 g
Display Type Color graphics
Size 120 x 160 pixels, 9 lines
- 4096 colors
- Second display 96 x 32 pixels
- 6 menu palettes
- Downloadable screensavers and wallpapers
Optional Ringtones 32 + 32 customizable
Vibration In phone
Languages
- EMS 5.0
- Polyphonic ringtones
- Ringtone composer
- Downloadable ringtones
- Build-in handsfree
Memory Numbers in phone 500
Dialed calls 10
Received calls 5
Missed calls 5
Features SMS Send/Receive
Clock Yes
Alarm Yes
Data GPRS
Infrared port No
Games 3 - Wu Zi Qi, Sokoban & Black Jack + Java
Colors
- Java
- WAP 1.2.1
- POP3 email client
- T9 (iTAP)
- Calculator
- Currency convertor
- Organizer
- Voice memo
- Voice dial

Deze telefoon vind ik qua features niet minder dan de andere twee, en qua design beter dan de T68i en gelijk aan de T100.
Ook heeft hij GPRS, iets wat de T100 niet heeft voor zover ik weet.

Ik betaalde voor deze telefoon:
-KPN Mobile 120 abbo, 23.50 per maand
-Eenmalig 52.50 aansluitkosten
-34 euro voor de telefoon

Komt bij elkaar op 368 euro voor een heel jaar.

Toch niet gek als je bedenkt dat het de nieuwste motorola is, en vergelijkt met de functies/prijzen die je bij een t68i of T-100 hebt.

Motorola is on his way to become numba 1

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik denk dat Motorola voorlopig nog een plaats rond nummer 5 blijft behouden. Ik ben vandaag ook wezen kijken naar deze telefoon, maar kreeg te horen dat de kwaliteit van het scherm nog niet eens kan tippen aan die van de T68i, laat staan de T100. En dat was geen verkooppraatje, want alle drie waren ze voor mijn abo even duur :)

Daarnaast ben ik niet kapot van het design, ik vind 'm nogal lomp (á la de Nec21i I-mode) ogen.

Verwijderd

Topicstarter
Timmey schreef op 22 oktober 2002 @ 21:31:
Ik denk dat Motorola voorlopig nog een plaats rond nummer 5 blijft behouden. Ik ben vandaag ook wezen kijken naar deze telefoon, maar kreeg te horen dat de kwaliteit van het scherm nog niet eens kan tippen aan die van de T68i, laat staan de T100. En dat was geen verkooppraatje, want alle drie waren ze voor mijn abo even duur :)

Daarnaast ben ik niet kapot van het design, ik vind 'm nogal lomp (á la de Nec21i I-mode) ogen.
Ik heb alledrie de schermen naast elkaar gezien, en mij viel eigenlijk geen verschil op, naast het feit dat de samsung iets groter beeld had.
Maar als je bedenkt dat deze motorola wel POP3 en GPRS heeft, en de T100 niet, en qua prijs ook goedkoper is, snap ik niet waarom het geen goede keus is.

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten: Het design van deze telefoon is idd lekker lomp en vierkant, vind ik zakelijker staan dan alle ronde vormpjes in de T100 en V100 etc.
Tis kwestie van mening.

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:28
geen ir en geen bluetooth en ik snap niet wat je aan 4096 kleuren heb op een fokkin klein scherm ... en ik denk dat het meer zo is dat bijna niemand echt veel "nieuws" vind aan die telefoon behalve het aantal kleuren.. vergeleken met de t68i dan.. kon ook geen ir vinden op de t100 ...terwijl ir een handige mogelijk heid is als je echt mobiel wil zijn.. pda met ir en tele met ir.. ik ga dan binnekort ook zelf de t68i kopen €300 icmvodafone 60 abbo

Verwijderd

Geen bluetooth, geen IR, geen MMS....

Jammer.... :|

Verwijderd

Topicstarter
wat is IR als ik vragen mag? . En dat bluetooth is maar kwestie van smaak, mij boeit het niet.
En als je het over MMS hebt, heeft alleen de t68i dat, maar die telefoon is gewoon lelijk vind ik.

Daarnaast, is het niet mogelijk dat de motorola in de toekomst ook mms krijgt? want mms maakt toch gebruik van gprs? het scherm is er iig groot genoeg voor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:07:
wat is IR als ik vragen mag? . En dat bluetooth is maar kwestie van smaak, mij boeit het niet.
En als je het over MMS hebt, heeft alleen de t68i dat, maar die telefoon is gewoon lelijk vind ik.

Daarnaast, is het niet mogelijk dat de motorola in de toekomst ook mms krijgt? want mms maakt toch gebruik van gprs? het scherm is er iig groot genoeg voor.
IR = infra red (of te wel INFRA ROOD)

• DaTimMan
ir = InfraRood
ik vond hem wel stijlvol maar gelukkig smaken verschillen ;) voor mij alleen maar ericsson heb er al meer gehad perfect bevallen

edit : waaaaaaaa net te laat :|

Verwijderd

Topicstarter
oh ok. infra rood dus. mja. ik heb een nokia 6110 als het goed is, al 2 jaar ofzo, en als ik het me goed herinner heb ik dat ir maar 1 keer gebruikt om te snaken tegen mijn neef. dus missen zal ik het niet :S

• DaTimMan
ir is heel handig inc met een laptop of een pda zodat je over je mail kan checken en je tele als modem/inbel lijn te gebruiken voor gewoon gebruik heb je er idd heel weinig aan (logo zenden via pc???)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

DaTimMan schreef op 22 oktober 2002 @ 23:15:
ir is heel handig inc met een laptop of een pda zodat je over je mail kan checken en je tele als modem/inbel lijn te gebruiken voor gewoon gebruik heb je er idd heel weinig aan (logo zenden via pc???)
Het is gewoon een manier om data over te zenden dus, niet altijd even snel en accuraat maar we een goedkoop alternatief tov. bijv een bluetooth adapter die ingebouwd is.

Bluetooth is voor mij het betere alternatief telefoon in je zak en lkkr op je pda internetten zonder extra bagage nodig te hebben. Maargoed ieder zijn keuze/budget.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Dionysus
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ir is echt ideaal op de t68i gewoon ff naast de laptop leggen en alle afspraken en adressen zijn weer gelijk met outlook. Een nieuwe beltoon of achtergrondje, geen probleem gewoon rechtermuisknop en dan "send to nearby computer". Merkte dat beltonen en logo's ook prima via ir naar een 6510 verstuurd kunnen worden met de hulp van wat Nokia software.

moet nog een bluetooth adaptertje aanschaffen dan wodt het helemaal leuk, winamp bedienen via de gsm :9

Verwijderd

Topicstarter
ok ok, genoeg over IR. Laten we het hebben over het feit of mms ooit mogelijk is op de T720.
Want ik zie eerlijk gezegd niet in waarom niet :)

Verwijderd

Motorola heeft aangekondigd een update voor de T720 uit te brengen en dat het toestel door deze update ook mms aankan

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 08:10:
Motorola heeft aangekondigd een update voor de T720 uit te brengen en dat het toestel door deze update ook mms aankan
URL??? want als dat zo is ben ik happy :P
Pagina: 1