in win98 zijn de kleuren in quake3 veel anders (lelijker
) als in XP, en dit komt niet door de drivers etc, ik heb het al bij meerdere mensen gezien. Aangezien ik altijd in XP speelde en nu win98 moet gebruiken omdat dit op een aankomend q3 toernooi ook gebruikt gaat worden, zit ik dus met dit kleurenprobleem
. Weet iemand misschien hoe je deze kleuren in 98 naar XP-kleuren kan herstellen?? Plz..
misschien ligt het aan de 16bit/32bit instelling?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
nee, heb ik al geprobeerd, dat is het niet. De kleuren zijn gewoon heel anders, sommige muren veel witter andere veel roder etc..
ik heb nooit verschil gemerkt.
misschien ligt het aan je videodrivers.
misschien ligt het aan je videodrivers.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb het wel gemerkt..
Misschien als jij hier een screenshot van het verschil kan posten, kan ik zeggen welke cfg instelling je nodig hebt voor je quake.
Een veel voorkomend probleem is dat je ff je /r_overbrightbits moet changen in 0 als ie 1 was (anders andersom) enne /r_ignorehwgamma ook ff veranderen. Kijk of het dan anders is.
edit: en natuurlijk de /vid_restart niet vergeten achteraf
Misschien als jij hier een screenshot van het verschil kan posten, kan ik zeggen welke cfg instelling je nodig hebt voor je quake.
Een veel voorkomend probleem is dat je ff je /r_overbrightbits moet changen in 0 als ie 1 was (anders andersom) enne /r_ignorehwgamma ook ff veranderen. Kijk of het dan anders is.
edit: en natuurlijk de /vid_restart niet vergeten achteraf
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
-> SPV
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1