Toon posts:

(new) Software voor mijn Sony DCR-TRV239E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sony digicamcorder en nu blijkt de software die ik erbij heb gekregen niet perfect te zijn. In de handleiding stond dat ik minstens een 800Mhz CPU nodig had om mijn filmpjes goed te kunnen overladen van camcorder naar PC. Dit is echter niet het geval. Op een computer met 1100Mhz zijn de filmpjes verre van perfect, de filmpjes op de pc stotteren als een mo'fo', wat mij dusdanig erg irriteerd. Nu was mijn vraag of iemand andere software weet, zodat ik alsnog mijn videofilmpjes zonder stotteren kan capturen op PC. (doe dit btw met behulp van USB kabel). Een maat zei dat ik hiernaar toe moest gaan met mijn probleem omdat de software van Sony verrot is, dus ik ben benieuwd! ;)

Hartelijk dank, DeKaasX

edit:
ik heb nu PIXELA Image mixer van Sony v1.0

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57
hoi en welkom :)

Lees voor de gein de faq even (staat nuttige info in).

http://gathering.tweakers.net/forum/find
Tijdelijk extra searchengine.
Probeer die ook eens, een aantal mensen zijn je al voor geweest met het zoeken naar software voor digicams.

Verwijderd

Capturing via USB leidt tot kwaliteitsverlies. Recentelijk heb ik een Firewire kaart aangeschaft, en de kwaliteit van de beelden is veel en veel beter. Het is lichter (dus minder detailverlies), heeft een hogere resolutie, en het geluid is ook beter. Ik zou je daarom aanraden over te stappen op Firewire i.p.v. USB. Is tussen twee haakjes ook stukken sneller dan USB.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Lu
Ik zal me in die firewire kaart verdiepen! ik had er idd iets over gehoord.