Toon posts:

sateliet twee-weg

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mooi systeem maar is het echt iets, heeft er iemand ervaring mee, de site http://www.worldwebplanet.com/nl_satelliet.html geeft mooie foto's maar koop je daar ook iets voor, en kan ik het ook in de woestijn van Nederland gebruiken. Zoals er staat is het overal bereikbaar

greetz li

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:39:
Mooi systeem maar is het echt iets, heeft er iemand ervaring mee, de site http://www.worldwebplanet.com/nl_satelliet.html geeft mooie foto's maar koop je daar ook iets voor, en kan ik het ook in de woestijn van Nederland gebruiken. Zoals er staat is het overal bereikbaar

greetz li
Alleen dit zal niet altijd meevallen:
Zodra wij ook in uw gemeente 50 aanmeldingen hebben in een straal van 1 kilometer zullen wij daar ook van start gaan. Dus meld u snel aan en zeg het voort.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:39
wow mooi alternatief, eindelijk betaalbaar ik zat te denken om dit te doen www.netsystem.com, maar nu ik dit zie dit is vele malen beterder :)

Leest nu net bovenstaande :(
kon niet bestaan ik wist het wel te mooi om waar te zijn

And this !! Is to go even further beyond!!!

Verwijderd

Topicstarter
zo zie je maar had ik nog niet gelezen "binnen een straal van 1 km 50 aanmeldingen, houdt dat in de sateliet op mijn huis is gericht? En al die spulletjes die je nodig hebt voor maar €89?? Ik zie op de site geen schotel staan maar wel plaatjes die aangeven dat je met diverse opties zelfs een aantal laptops draadloos kunt gebruiken. Zit dus een kassie bij ( en dat allemaal voor € 89 ??

En hier gaat dan bij mij een alarmbel. Waar zit de adder??

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Mmm, het is wireless internetten naar een accesspoint die via satelliet met internet verbonden is, als ik het goed begrijp...

Daarom zijn die 50 aansluitingen binnen een straal van 1 km nodig, aangezien ze dat accesspoint met satelliet nog moeten aanleggen...

Je bent helaas dus toch nog afhankelijk van infrastructuur...

Eat my shorts !

Verwijderd

Topicstarter
ja en toch word er geadverteerd met

"Zodra wij ook in ander gemeenten 50 aanmeldingen hebben kunnen wij daar ook van start gaan."

dit staat in de regel van de intentieverklaring, hier praten ze weer niet over de straal van 1 km

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Mja, het is dus internetten via wifi (zoals Introweb bv. ook aanbiedt), en dan is er toch een max. afstand tussen het accesspoint en de gebruiker...
En een kilometer is denk ik wel ongeveer een maximum (hangt beetje van de bebouwing af tussen gebruiker en ap) als ze de snelheid willen garanderen die ze aanbieden.

Eat my shorts !

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog leuker, ik zit hier langs een zendmast van het oude greenpoint, heerlijk, nog meer??

Verwijderd

welke provider bied er wifi aan? ik had laatst een site maar ben em kwijt.
was voor limburg dacht ik..

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ff een noot informatie:

Als er satellieten bij komen kijken dan kun je online-gaming vergeten door de afstand van de satellieten en de daarbij behorende vertraging. Tis maar dat je het weet :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
thanx, voor de info, veel manko's als ik het goed begrijp, verbinding is onzeker bij behuizingen. je moet minstens 50 aanmeldingen binnen de straal van 1 km hebben en onlinen gamen is uitgesloten (en dat is nu juist het leukste als je hele dag online kunt zijn. Dus eigenlijk is de optie niet erg aantrekkelijk, Als online gamen onmogelijk wordt, is msn zeker ook niet erg stabiel (is toch al niet stabiel) ??

Verwijderd

Topicstarter
http://www.totally-design.com/hsdi.html is de boer die in Drenthe op de markt probeert te komen met een minimum van 25 aanmeldingen binnen 4Km2. Zou dat een leuk alternatief zijn. Met een accesspoint erbij ben je rondom huis overal bereikbaar. Maar wat moet ik dan kiezen aan snelheid?? Ik vind 4 keuzes zo lastig en € 25 per maand is wel erg goedkoop natuurlijk!!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
leuk internet via de satelliet, maar de latencies zijn verschrikkelijk. Gamen moet je gewoon vergeten en pagina's openen gewoon supertraag.
Ik wacht iig op wifi, adsl of kabel

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Vergeet niet dat dit een front is voor Mango (die hele naam ben ik kwijt..) kijk maar op het plaatje van de sattelietschotel, Mango communications staat erop. En ik denk dat die naam niet echt vertrouwd in de oren klinkt....

Canon Digital Ixus V3

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46
www.mango-universe.com

Op hun plaatje laten ze een mix van Web-sat en Direcway zien!!
En als je het toch over wifi hebt. 1 Km komen met 50 aansluiitngen lijkt me nogal wat overdreven (moeilijk haalbaar).
Ik kom niet eens door heel mijn huis met een AP!! (en zij zouden een straal van 1 KM hebben!!!)
Ik geloof dat ze zo heel veel contacten willen krijgen door hun bullshit Vitilaty (zoeits)
Het zou een wonder middel moeten wezen en met deze onmogelijke actie kijg je wel veel adresjes binnen!!!!!!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023

Verwijderd

Topicstarter
mango die rotten snel, ja als je het over een naam hebt die vertrouwen moet opwekken, dan is natuurlijk hsdi wel lekker gewoon nederlands

Verwijderd

lamko schreef op 22 oktober 2002 @ 20:49:
wow mooi alternatief, eindelijk betaalbaar ik zat te denken om dit te doen www.netsystem.com, maar nu ik dit zie dit is vele malen beterder :)

Leest nu net bovenstaande :(
kon niet bestaan ik wist het wel te mooi om waar te zijn
wat is daarvan de upstream??

je moet zeker net als bij veel anderen dan ook nog inbellen voor de upstream :(

En is dit uberhaubt wel beschikbaar in NL?

Verwijderd

Topicstarter
bij hsdi hoef je niet in te bellen voor de upstream, alleen willen ze daar 25 aanmeldingen per 4km2
forum
http://www.nieuwbalinge.com/%7Edraadloos/index.php?f=1

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

buiter schreef op 28 oktober 2002 @ 15:33:
www.mango-universe.com

Op hun plaatje laten ze een mix van Web-sat en Direcway zien!!
En als je het toch over wifi hebt. 1 Km komen met 50 aansluiitngen lijkt me nogal wat overdreven (moeilijk haalbaar).
Ik kom niet eens door heel mijn huis met een AP!! (en zij zouden een straal van 1 KM hebben!!!)
Ik geloof dat ze zo heel veel contacten willen krijgen door hun bullshit Vitilaty (zoeits)
Het zou een wonder middel moeten wezen en met deze onmogelijke actie kijg je wel veel adresjes binnen!!!!!!
Ik denk dat jij nog wel eens versteld zou kunnen komen te staan wat er haalbaar is met 802.11b
Ik mag alleen nix zeggen :X

I'm not as think as you stoned I am

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:21
De kans dat dit iets wordt is kleiner dan 1%, het klinkt allemaal erg leuk met satteliet en wireless zodat het overal mogelijk zou zijn maar in de praktijk is het veel lastiger dan veel mensen denken. Er wordt erg veel geroepen over wireless maar in de meeste gevallen blijft het daar ook bij. Er zijn echter wel enkele bedrijven die zonder vage satteliet toestanden erbij wel op beperkte schaal wireless aanbieden maar daar heb ik bij dit bedrijf geen enkel vertrouwen in.
Pagina: 1