Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voltage probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 draadjes gesoldeerd aan het ledje van mijn ethernet kaart. maar daar komt maar 1.94 volt uit. Weet iemand mischien hoe ik dit voltage kan verhogen tot 3.3 volt?

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Daar gaan we weeeeeeruuuhhhh :P

Met een transitortje. Een transistor? Wasda?

Geen idee, maar ik heb van die vage geruchten gehoord dat er een oplossing bestaat: De search, Google of zo'n aardige user die het maar weer eens voor de ziljoenste keer verteld :|

Pssst... niet doorvertellen hoor...

/edit

Welkom op GoT... zoals je aan mn post merkte is deze vraag al zeer vaak gesteld. Je kan deze informatie vinden met de search optie bovenaan. Het kan geen kwaad om de Faq ook eens een keertje door te lezen (deze kan je vinden bovenaan alle topic's). Succes!

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 22-10-2002 20:35 . Reden: Nieuw usertje :) ]

System specs

Verwijderd

Tentacle1 schreef op 22 oktober 2002 @ 20:33:
Daar gaan we weeeeeeruuuhhhh :P

Met een transitortje. Een transistor? Wasda?

Geen idee, maar ik heb van die vage geruchten gehoord dat er een oplossing bestaat: De search, Google of zo'n aardige user die het maar weer eens voor de ziljoenste keer verteld :|

Pssst... niet doorvertellen hoor...

/edit

Welkom op GoT... zoals je aan mn post merkte is deze vraag al zeer vaak gesteld. Je kan deze informatie vinden met de search optie bovenaan. Het kan geen kwaad om de Faq ook eens een keertje door te lezen (deze kan je vinden bovenaan alle topic's). Succes!
help die jongen een beetje op weg ;)

hier heb je een topic wat op hetzelfde neer komt alleen gaat het hier over de hdd en power led het is simpel op te lossen door een optocoupler
[rml][ EL] optocoupler hd/power led[/rml]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 11:20

voodooless

Sound is no voodoo!

Lekker warm welkom :P

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Gewoon de kachel wa lager zetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 21:10:
[...]

Gewoon de kachel wa lager zetten.
of de airco aan
thanks dude

Verwijderd

ff btw een transistor is een stroomversterker daar kun je geen spanning mee omhoogkrikken.

Verwijderd

een transistor is helemaal geen stroomversterker...
ga geen onzin verkopen kwatser.

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:37:
ff btw een transistor is een stroomversterker daar kun je geen spanning mee omhoogkrikken.
Ga jij maar terug naar school en nog eens goed in je boeken kijken... Je hebt ongeveer gelijk wat betreft dat het een stroomversterker is (het is een stroomregelaar) maar dat wilt niet zeggen dat je er geen spanning mee kunt aansturen.

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 23-10-2002 11:41 . Reden: ajusted ]

System specs

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zie exters reactie in [rml][ EL] optocoupler hd/power led[/rml] (was al genoemd). Da's de beste en simpelste oplossing.

En ja een transistor is een stroomversterker. Maar door hem in 1x helemaal open of dicht te sturen kun je hme ook als spanningsschakelaar zien.

Nu op slot want dit topic is Search+Offtopic=OpSlot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.