Mijn systeem stopt met opstarten bij de eerste boot na het installeren. Ik zet de pc aan, kies voor RedHat8 in GRUB, wacht even en bij Configuring kernel parameters, stopt alles. Geen schijfactiviteit, helemaal niks. Ik kan wel het hele scherm voltypen, dus een freeze is het volgens mij niet... Heeft iemand een idee wat er fout gaat? De enige (niet standaard) kernel-append is hdd=ide-scsi vanwege mn brander, maar deze append wordt door de setup zelf aangemaakt. Zie specs voor meer details
Partitionering:
hda1 -> vfat (Win98se)
hda2 <hda5 hda6 hda7 hda8>
hda5 -> vfat (Win2k pro)
hda6 -> vfat (files)
hda7 -> ext3 (linux native, mountpoint /)
hda8 -> swap (linux swap)
GRUB op MBR, met Win2k bootmanager erachter.
BTW: ik heb RH8 ook op mn andere pc draaien, met dezelfde partitionering. en daar draait t feilloos
BTW2: heeft iemand een idee hoe ik de (Bluecurve) Gnome2.0 van RH8 eruit kan laten zien als de 'oude' Gnome (dus a la Ximian), zonder Ximian te hoeven downloaden?
* Whieee heeft telefoonlijn, en die is niet zo blij met 200MB downloads
Partitionering:
hda1 -> vfat (Win98se)
hda2 <hda5 hda6 hda7 hda8>
hda5 -> vfat (Win2k pro)
hda6 -> vfat (files)
hda7 -> ext3 (linux native, mountpoint /)
hda8 -> swap (linux swap)
GRUB op MBR, met Win2k bootmanager erachter.
BTW: ik heb RH8 ook op mn andere pc draaien, met dezelfde partitionering. en daar draait t feilloos
BTW2: heeft iemand een idee hoe ik de (Bluecurve) Gnome2.0 van RH8 eruit kan laten zien als de 'oude' Gnome (dus a la Ximian), zonder Ximian te hoeven downloaden?
* Whieee heeft telefoonlijn, en die is niet zo blij met 200MB downloads
Launching containers into space