• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 09:40
Ik heb net mijn NAPA MCD 380 binnen. Sluit hem aan, brand cd'tje en ga het cdtje spelen. De napa is aangesloten op de lader. Hij speelt af, alleen kan ik de afstandsbediening niet gebruiken. Er blijft 'connected' staan. In de handleiding kon ik er niks over vinden. Wat houdt dit in?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Dit had ik ook...na een maand ofzo. Moest hem dus ruilen, was kaput...

• ChromeFR
nee :'(

Verwijderd

ik heb ook een napa 380 gehad (verkocht en toen een flash speler gekocht) maaruh als het goed is zie je dat even....dat ie dus connected is .. en dan gaat ie verder... bij sommige spelers blijft ie hangen... en is dan dus KAPOT :( :'(

• ChromeFR
Ik heb mijn NAPA maar teruggestuurd. Ze sturen mij direct een nieuwe op. Hoop maar dat dat allemaal goed gaat. Dat vind ik trouwens wel een nadeel van kopen op internet, als er iets defect is dan is dat allemaal zo'n gedoe. Ik moet zeggen dat ik na deze ervaring met de NAPA wat minder vertrouwen heb gekregen in de kwaliteit van het product. Ik zou graag willen weten van jullie, zijn er meer problemen bekend? In bijzonder met "connected" op de afstandsbediening? "Connected" blijft dus staan en vervolgens werkt de afstandsbediening niet.