Korte vraag : bestaat er een verloopstuk van een USB kabel naar een stekker die je in je LPT poort kan rammen ?? het is bedoeld voor een printer die een USB stekker heeft (allen USB) maar de gebruiker heeft geen USB.
ik zou het eigenlijk niet weten, maar je kunt wel (extra) losse usb-controllers kopen voor heel weinig geld
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Verwijderd
Dit had je ook heeeeeel makkelijk met de search kunnen vinden. Er is hier zelfs deze dag nog een topic over: usb naar parallel kabel... EDIT: Ok, jij was eerder 
Maargoed,
NEE. Er bestaat geen verloopstukje Parallel -> USB. Wel andersom. Heeft met backwardse compatibiliteit te maken enzo waar ik je niet mee ga vermoeien.
Oplossing: USB kaartje. Ongeveer 30 Euro, overal te vinden. Zo ziet zo'n ding eruit:
http://80.247.198.48/prod...?product_id=27&size=small
Maargoed,
NEE. Er bestaat geen verloopstukje Parallel -> USB. Wel andersom. Heeft met backwardse compatibiliteit te maken enzo waar ik je niet mee ga vermoeien.
Oplossing: USB kaartje. Ongeveer 30 Euro, overal te vinden. Zo ziet zo'n ding eruit:
http://80.247.198.48/prod...?product_id=27&size=small
*hint* ze zijn er wel, is een parallele stekker met een usbchip erin, creeert dus een usb uitgang via parallel, kdacht wel dat bi-directioneel niet werkt, maar dat zou je ff op moeten zoeken... is een tijd gelee dat ik er mee gewerkt heb
Chriet Titulaer is de man
Verwijderd
Alleen financieel gezien kost dat qua geld vast veel duurder dan een USB kaartjeuzer schreef op 23 oktober 2002 @ 09:38:
*hint* ze zijn er wel, is een parallele stekker met een usbchip erin, creeert dus een usb uitgang via parallel, kdacht wel dat bi-directioneel niet werkt, maar dat zou je ff op moeten zoeken... is een tijd gelee dat ik er mee gewerkt heb
Ik had ze nog niet gezien, maar wie ben ik om aan jouw opmerking te twijfelen
Pagina: 1