Toon posts:

Ascendancy 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He hallo daar allemaal, voor de wat 'oudere' (dit is als compliment bedoeld uiteraard) gamers onder ons moet 'Ascendancy' denk wel bekend zijn...

Ik heb er heel wat uren plezier aan gehad (nog steeds)... Nu zag ik dat 'The Logicfactory' de makers van deel 1, nu dus plannen hebben voor 'Acendancy 2'....

Ik dacht laat ik het even melden.... Zij er trouwens nog mensen hier die het spel net als ik nog spelen??

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Neuh, speel Ascendancy allang niet meer. Geinige 4X, maar haalde het niet bij MoO2. Dacht trouwens dat TLF failliet gegaan was?

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ik speel het niet meer, maar vroeger wel veel gedaan, was altijd een erg tof spel, maar wel een beetje eentonig op een gegeven moment [coloniseer veel goede planeten, research snel de beste spullen, bouw een gigantische fleet, sloop de enemy.] Maar Ac2 zou erg tof zijn.. [zeker als de Minions, Baliflids en andere toffe races terugkomen...

[de govrom mogen ze van mij weg laten..]

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-01 22:35
Ik vond idd MOO2 prettiger spelen, maar als je van 4X games houdt moet je www.moo3.com eens checken, ze zijn dus al een tijdje bezig met de opvolger van MOO2. En gezien de screenshots word het waarschijnlijk een topper.

Verwachte release date is trouwens eind november.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik heb het niet zo vreselijk veel gespeeld, heb het een keer goedkoop op een beurs gekocht en weet nog wel dat het spel wel leuk was, maar al teveel verouderd toen

Ben wel benieuwd naar een vervolg er op, waar heb je het nieuws eigenlijk vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
Het 'nieuws' heb ik op de site van de makers gevonden (stond ook in de eerste post)...

www.logicfactory.com

Ik kijk ook zeker uit naar MOO3... ik heb deel 1 en 2 daarvan ook eindeloos zitten spelen...

Als het goed is moet MOO3 eind november uitkomen.... hmmpff iemand was me al voor...haha

• Wolfensteijn
Tja, sorry, maar ik volg de ontwikkeling van MOO3 dan ook op de voet. Zit af en toe een paar minuutjes met de lead designer te chatten. Hij heeft alleen wat weinig tijd, vanwege de ontwikkeling enzo.

Ik baalde er trouwens wel ontzettend van dat de beta alleen in de USA, Canada en Mexico verkregen kon worden, wilde namelijk best wel graag beta testen.

Verwijderd

Topicstarter
Das zeker minder... ik had gelezen dat er geen demo uitkomt van MOO3... dat vindt ik ook wel jammer, altijd leuk (en handig) om te testen hoe het speelt en eruit ziet.

• Wolfensteijn
Tja, het is nu gewoon wachten totdat moo3 uit komt. Wat dus als het goed is op 26 november zal zijn. En gezien de updates die ik heb gelezen en gehoord is de kans zeer groot dat het ook op 26 november zal gebeuren.

* Wolfensteijn can hardly wait :D

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-01 19:11
JAH ASCENDANCY! DAMN dat spel was koel. :D Ik heb hem 2 jaar geleden een keer weer opgezocht. Ik moet em nog wel ergens hebben :D Wel weer een ID om hem eens te installen. :)

Afgezien van MOO zijn er IMO geen spellen in de buurt geweest die (in dat genre) zo goed was.

Over MOO3; ik lees net op gamers.nl dat die naar Q2 2003 gaat. :(

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:54

Largo

Donderdraak

Heej,

Ascendancy was inderdaad een van mijn favorieten.

Ik heb Moo2 nooit gespeeld.
Hoe oud is dat spel. Is dat leuk om alsnog te kopen?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Aeon schreef:
Over MOO3; ik lees net op gamers.nl dat die naar Q2 2003 gaat. :(
Uhm, nee, dat bericht ging over Breed en Imperium Galactica III. :)
Largow schreef:
Heej,

Ascendancy was inderdaad een van mijn favorieten.

Ik heb Moo2 nooit gespeeld.
Hoe oud is dat spel. Is dat leuk om alsnog te kopen?
Hoe oud? Pfff... stamt uit midden '96, dus een krappe zes jaar. Maar absoluut nog een eurootje of vijf waard (budgettitel).

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:38

Boesjke

Excellent!!

Ascendancy was zeker cool! Lekker je eigen vloot maken en je eigen customized oorlogsschepen maken.
Als er een deel 2 komt ga ik die zeker ff bekijken!

Neen

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:54

Largo

Donderdraak

eh 6 jaar?
Hm dan wacht ik wel even denk ik op moo3 en asc2.

Verwijderd

Topicstarter
DroogKloot schreef op 25 oktober 2002 @ 11:51:
[...]
Uhm, nee, dat bericht ging over Breed en Imperium Galactica III. :)
Fewww.... beter....
Tja Ascendancy mag dan alweer zo'n 6 jaartjes oud zijn, maar het blijft een super verslavende game.....

Er vroeg iemand of Moo2 nog de moeite waard was... als je em nog kan bemachtigen (zal ie vast en zeker budget zijn)... gewoon doen... is topspel... en een topspel teveel kan nooit kwaad natuurlijk :-)
Pagina: 1