Toon posts:

KPN doet i-mode aanbieding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werd vanmiddag gebeld door een vrouwtje van KPN Mobile, omdat ik zo'n goeie klant was ofzow kreeg ik van hun gratis een i-mode toestel, 3 maanden gratis i-mode en daarna voor de rest voor 5 euro per maand, zonder verder ook maar een contract ofzow te hoeven verlengen (welke overigens nog maandje of 10 loopt).
Is dit die NEC 21i ofzow of een andere ? Meer mensen dit gehad?

PS.
Kep Hi profile 40 en rekeningen van tussen de 100 en 160 euro per maand :o

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
Ze hebben mij ook gebeld, was voor die Nec21-i. Die bedragen enzo klopt allemaal wel, hebben ze mij ook aangeboden. Ik wilde het eerst ff op mn gemak doorlezen en vroeg wat papieren info aan. Krijg ik een paar dagen erna een papiertje in de bus dat mn bestelling onderweg was. Twee dagen later wilde de PTT een pakketje door mn brievenbus proppen (paste niet), dus lieten ze maar een papiertje achter en mocht ik m bij de PTT zelf ophalen. Die Nec heb ik nooi in mn handen gehad, maar ik kreeg m wel op de faktuur. 2 Maanden later wel een creditje (toevallig net voordat ik er over belde...)

if you're gonna be dumb you gotta be though

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09

AMDFreak

Intel is zo..

Hm.. geen telefoontje gehad oid..

Alleen ik vind die aanbieding nu (€49) wel erg aantrekkelijk.. :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

ik denk dat i-mode niet echt super gaat worden.. daarintegen is XDA wel een mooie oplossing als je websites wil bezoeken vanuit een bushokje ofzow..
het voordeel van xda is namelijk dat je gewoon de websites normaal kan bekijken.. dus niet iedere webmaster moet een speciaal gedeelte maken(wat met i-mode dus wel het geval is)

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

het probleem van XDA is dat het nog veelste duur is voor de gewone beller...

maar nu effe over de hoofdzaak

lijkt mij een hele leuke aanbieding, jammer dat jou telefoon niet gearriveerd is, maar ik denk niet dat dit aan kpn lag...wel raar...maar ik denk dat het geen oplichterij is of wel? is het wel echt de kpn? strax is het gewoon zo'n nepmaatschappij die wat aan elkaar lult en geld wil aftroggelen, dat kan ook nog...je kan niemand meer vertrouwen tegenwoordig

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

Topicstarter
neuh, ze kwam met m'n hele gegevens aanzetten, en verder, ik ga geen nieuwe contracten o.i.d. aan, dus daar ben ik nie bang voor :D

Verwijderd

Ze raken ze niet kwijt, en dus proberen ze zo aan de man te brengen. Vandaar dat ze ook steeds goedkoper worden.
Als je eraan begint, bekijk in ieder geval de "belkosten", want dat schijnt hard te gaan.
Pagina: 1