Toon posts:

Bermuda driehoek!!! Mysterie

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar of niet waar.. al die verschillende theorien.. over verschillende dimensies of gassbellen uit de zee.. die al die boten verwoesten...of UFO's!!!
Hoe denken jullie daarover?

Verwijderd

Volgens mij is dat allemaal onzin, ik zou eerder denken dat er een enorm rif onder de zeespiegel ligt daar.

Verwijderd

Er zijn meerdere theorieen over, maar die van het methaangas klinkt zeer aannemelijk. Persoonlijk heb ik altijd de hoop gehad dat het iets buitenaards was. Affijn...

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Methaangas (raising hand) -- vóór!

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Vraag: Bermuda driehoek!!! Mysterie
Antwoord: Ja
Uitleg: want we weten nog niet wat het is

Verwijderd

Ik ben voor methaangas.

In Lake Placid doen ze dat ook bij freestyle jumping.

Lucht in het water blazen zodat je niet zo hard terecht komt (je zinkt heel snel).

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij zijn het de verboden kikkers van Uranus!

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Eens even zien, wat is aannemelijker, een poort naar een parallelle dimensie, alien kidnapping, of gas in de oceaanbodem...

Moeilijk, moeilijk...

Nee ik hou het toch op gas. :)

Verwijderd

Gas vind ik eigenlijk niet goed genoeg voor zo'n tof mysterie als de Bermuda driehoek.
Dus geef ik tegengas en zeg: geheim militair testgebied! :)

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Tssss... Weinig fatasie hebben jullie. Volgens mij is het de toeganspoort tot Valinor en de Undying Lands :)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Verwijderd

Vóór methaangas, zonder enige verdere onderbouwing.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij probeert Nessie daar een onderkomen te vinden als ie op vakantie is... ik zou ook niet graag in m`n vakantie gestoord willen worden.
Die Methaan bubbels? Dat gebeurt als Nessie een bout laat vliegen... :r
;);)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mijn God! Waar is de Mod?

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Lord Daemon:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mijn God![/quote]jij ook al? :)

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Mysterie ? Nee !
Mystificatie ? Ja !
De "grote aantallen schepen", die in de Bermuda-driehoek zouden zijn vergaan, bestaan niet. Volgens de verzekerings-opperhoofden Lloyd's of London vergaan/verdwijnen er daar naar verhouding niet meer dan op andere plasjes water.
Maar ja, daar een boek over schrijven verkoopt niet, en dus schrijf je liever een boek erover dat ze wel verdwijnen.
Net zo met UFOlogen, wel eens gekeken wat die jongens verdienen met boeken en spreekbeurten (reken voor een top-UFOloog in de US maar $10.000 voor een leuke dia-presentatie).

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
mvedejong<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>reken voor een top-UFOloog in de US maar $10.000 voor een leuke dia-presentatie[/quote]Waar kun je UFOloog worden?

Maar even serieus. Ik sluit mij aan bij Lord Daemon.

Verwijderd

Het is geen GAS, waarom ? omdat het simpelweg niet klopt.

Het is een "poort" naar andere planeten.
Alle planeten hebben zo'n 3hoek. Alle mensen kunnen 2x in hun leven zo'n "poort" openen.

Als de 3hoek op aarde tegenover een andere 3hoek staat kun je binnen **seconde naar dat planeet toe.

Als je "geboren" (omdat je eigelijks al geboren bent bij een bevruchting) wordt open je ook zo'n poort en je bent dan op een planeet. Als je dood gaat dan open je weer zo'n poort en dan ga je naar je volgende leven.

Intelligente buitenaardse wezens hebben een techniek ontwikkeld waardoor ze die poorten kunnen gebruiken. Om interplanitair te kunnen reizen.

Het is bewezen (ook door einstein) dat er "iets" is die sneller dan het licht kan reizen.

Leuk verhaal he ?
Nou ik zeg niet dat het waar is, ik bracht het even wel als een feit. Maar ik vond het een interessante theorie. Ik weet veeeeel meer leuke verhalen over de mens en onstaan van de mens en noem maar op. Ik vind dat een zeer boeiend onderwerp en heb zelf ook wel wat theorieen bedacht.

Maar je moet mijn verhaal niet geloven, ik vond het wel een leuke optie :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Het is een "poort" naar andere planeten.
Alle planeten hebben zo'n 3hoek. Alle mensen kunnen 2x in hun leven zo'n "poort" openen. [/quote]Oh, waarom maar 2 keer? Hoe open ik zo'n poort dan?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Als de 3hoek op aarde tegenover een andere 3hoek staat kun je binnen **seconde naar dat planeet toe. [/quote]We kunnen altijd binnen ** seconde naar een andere planeet toe. Hangt er helemaal van af wat je voor ** invult.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Als je "geboren" (omdat je eigelijks al geboren bent bij een bevruchting) wordt open je ook zo'n poort en je bent dan op een planeet. Als je dood gaat dan open je weer zo'n poort en dan ga je naar je volgende leven. [/quote]Als je dus in een eencellig stadium al bestaat zeg maar, komen "de zielen" van bacteriën etc dan ook door deze poort na een celdeling? En zo nee, waarom is deze pport alleen weer voorbehouden aan mensen in een eencellig stadium?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Intelligente buitenaardse wezens hebben een techniek ontwikkeld waardoor ze die poorten kunnen gebruiken. Om interplanitair te kunnen reizen. [/quote]Wanneer komen ze eens langs voor een bakkie leut?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Het is bewezen (ook door einstein) dat er "iets" is die sneller dan het licht kan reizen. [/quote]Het is niet uitgesloten dat iets sneller dan het licht zou kunnen (krijg je imaginaire massa enzo) maar dergelijke deeltjes zijn ondanks veel speurwerk nooit aangetroffen. Maar als je ziel sneller dan het licht zou kunnen dan zou hij in ieder geval niet langzamer dan het licht kunnen. Lichtsnelheid is dan de ondergrens (wiskundig bewezen). Conclusie, je ziel in je hoofd heeft een probleem. Jij zit rustig achter je bak terwijl hij minimaal lichtsnelheid moet hebben. (Of gaat ie door je hoofd als een bal in een flipperkast?)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Because I can think ! [/quote]Think twice

Verwijderd

Nou als je dus gelezen hebt wat ik allemaal geschreven heb dan geef je niet zo'n stom reply terug.

Ik wil het je allemaal wel uitleggen maar niet zo.... **seconde ? wacht ik zoek het even op, krijg je ook links enzo.

met jou discusseren is wel leuk heb ik door..

Ok ik heb het weer gevonden. Heb je wel es van "white time" gehoord ? Waarschijnlijk niet.

Waarschuwing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zeg NIET dat dit waar is. maar ik vond het leuk, en daarom schreef ik dat verhaal. En ik heb dat er Duidelijk erbij gezet.

**sec. is om precies te zijn 0,00043 secondes. ongeacht afstand.

En trouwens wetenschap is niet zoals jij het zegt :omdat men het niet gevonden heeft bestaat het niet.

En de "3hoek" waar ik het over had heet een "sixpoint" system. Maar kijk zelf even op : http://www.algonet.se/~newage/vittid/vitinfeng.html

Maar stel je voor dat het WEL waar is ? :)

Ik zeg niet dat het waar is en zeg ook niet dat het niet waar is. Ik vind het gewoon interessant das alles. Ik hou me graag bezig met zulkse zin en onzin. :)

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-01 15:56

Simkin

Bzzzzz

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Volgens mij zijn het de verboden kikkers van Uranus![/quote]altijd weet je mij het licht te laten zien Maiar..dank
Pagina: 1