Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus sinds 3 jaar en Jazpiper MP3 player met 32 mb intern en 2 smartmediakaartjes van elk 32 mb, tijdens mijn vakantie in amerika had ik hem natuurlijk meegenomen, maar op de terugreis in het vliegtuig wil ik hem anzetten ''maar'' er staat alleen nog maar mp3 in het display, meer niet dus, soms wil hij het nog wel eens doen, maar dat houdt hij er na 5 seconden mee op...

zijn er meer mensen met dit probleem???
Of weten mensen hoe ze dit probleem op moeten lossen??

ik heb al geprobeerd:

-nieuwe batterijen;
-knoppen schoonmaken aan de binnenkant;
-op garantie een nieuwe te krijgen(mislukt)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Al eens opengemaakt en gekeken of is misschien een los contactje ergens zit?
Of misschien maakt de batterij slecht contact door oxidatie van de contactpunten?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 23 oktober 2002 @ 13:40:
Al eens opengemaakt en gekeken of is misschien een los contactje ergens zit?
Of misschien maakt de batterij slecht contact door oxidatie van de contactpunten?
dat gaan we is proberen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:01:
[...]

dat gaan we is proberen...
iuk heb hem nu helemaal opengehad, contactpunten ook schoongemaakt....nix..

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 14:46

BaRF

bijna kerst

ik had ook een mooie mp3 speler die na 3 jaar kapot ging (de i2Go eGo, nooit wat geworden in NL, ik was 1 van de 4 nederlanders die hem had :z) maar toen ik die per ongeluk opgeblazen had kwam het in mij op dat 3 jaar best oud was, dus hij heefd een mooie leeftijd gehaald :) nu heb ik een nexIIe, aanrader!

uhm, anyways, nieuwe firmware, hard-reset, zoiets al geprobeerd?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
BaRF schreef op 23 oktober 2002 @ 21:10:
ik had ook een mooie mp3 speler die na 3 jaar kapot ging (de i2Go eGo, nooit wat geworden in NL, ik was 1 van de 4 nederlanders die hem had :z) maar toen ik die per ongeluk opgeblazen had kwam het in mij op dat 3 jaar best oud was, dus hij heefd een mooie leeftijd gehaald :) nu heb ik een nexIIe, aanrader!

uhm, anyways, nieuwe firmware, hard-reset, zoiets al geprobeerd?
uh.....hard-reset???? :/

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 14:46

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:18:
[...]

uh.....hard-reset???? :/
nou misschien dat er ergens een heel klein speldeknopje verstopt zit dat je kan indrukken (probably niet) of een bepaalde toets combinatie die je ingedrukt moet houden bij het opstarten?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
BaRF schreef op 24 oktober 2002 @ 09:41:
[...]

nou misschien dat er ergens een heel klein speldeknopje verstopt zit dat je kan indrukken (probably niet) of een bepaalde toets combinatie die je ingedrukt moet houden bij het opstarten?
niet erop....
Pagina: 1