Ten eerste, heb search gebruikt maar niet het goede antwoord gevonden
Ik gebruik het script van xs4all om mail te versturen vanaf een website.
In een form heb ik dit geplaatst. Ik heb het email adres even verwijderd.
Hier staat nog wel geen inhoud in maar dat is niet nodig. Ik krijg de volgende melding als ik ga versturen:
Het versturen van mail is mislukt. Uw browser stuurt geen Referer: header. Dit script werkt niet zonder de Referer header. Pas de browser instellingen aan en probeer het nogmaals.
Ik heb de search gebruikt, me rot gezocht op google maar niet kunnen vinden hoe dit op te lossen.
Ik gebruik het script van xs4all om mail te versturen vanaf een website.
In een form heb ik dit geplaatst. Ik heb het email adres even verwijderd.
code:
1
2
3
4
5
6
| <FORM METHOD="POST" ACTION="http://www.xs4all.nl/cgi-bin/mail-a-form"> <INPUT TYPE=hidden NAME="to" VALUE="emailadres"> <INPUT TYPE=hidden NAME="subject" VALUE="test onderwerp"> <INPUT TYPE=submit VALUE="Verstuur het formulier"> <INPUT TYPE=reset VALUE="Wissen"> </FORM> |
Hier staat nog wel geen inhoud in maar dat is niet nodig. Ik krijg de volgende melding als ik ga versturen:
Het versturen van mail is mislukt. Uw browser stuurt geen Referer: header. Dit script werkt niet zonder de Referer header. Pas de browser instellingen aan en probeer het nogmaals.
Ik heb de search gebruikt, me rot gezocht op google maar niet kunnen vinden hoe dit op te lossen.