Help elkaar met DPC naar No. 1!

Pagina: 1
Acties:

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
OK, mij eerste berichie.
Is het niet een idee om het idee door te zetten om een soort van diaree aan 1M+ flushen te doen voor een aantal dagen?
Zeg maar 1 week lang met 1.000.000+ boven aan de lijst staan?
Dan schijt de rest ook 7 dagen lang! :)
Dus nu wat langer sparen en dan een dagenlang bombardement aan flushes?

BTW dit is een crosspost maar zo hoop ik tot iets concreets te komen....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• DarkHelmet
En nogsteeds zoek ik hulp voor NCP-Viper.
Hij wil dus op 200 P3 600's koeien laten grazen maar heeft zelf geen tijd.
Ikke wel, maar heb hulp nodig, want met 2 weet je meer dan 1.
Aangezien ik niet alles weet.

En ja ook dit is een crosspost, maar wel voor het goede doel. En wees blij dat ik zo actief ben! :0

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Hier heb ik al vaker wat over gehoord.
We kunnen aan mr. Rabbit dingen vragen of hij misschien zin in wat lol heeft

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
je zou pc na pc kunnen infecteren :)

Verwijderd

DonkereHelm: Je kunt alle users die inloggen op een NT-netwerk via een login.bat op de hoogte brengen van allerlei updates...
Op de zaak bij mij heb ik 1 login.bat voor zo'n beetje alle users aangemaakt, en daarin wordt onder andere gekeken naar de antivirus-kneut. Indien de DAT-file op de server nieuwer is dan de DAT-file op de lokale PC, dan volgt er een update van de DAT file... zo hou je constant alle PC's actueel. Misschien is het een idee om hetzelfde te doen met de koe-client.. ook handig als je met een vloeiende beweging alle .ini files wilt veranderen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat alle PC's zich eerst een keer overnieuw moeten aanmelden :)

Moooo en zo.

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Bij mij op school (Hogeschool Enschede) hebben ze een zootje NT bakken staan. Hoe kan ik de client installeren zodat hij onder elke account (dus als system task) draait? Ik heb verder geen permissions om in de accounts van anderen te wroeten...

• Eddict
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

dnetc.exe -install installeert het koetje als NT service en is al actief voordat er iemand inlogt.
Heeft op dat moment wel toegang nodig tot buffer op netwerk of keyserver...
(of zorg voor voldoende blokjes op voorraad)

• [J.d.I.] DirtyHarry
Werkt dat dan ook als je helemaal geen rechten hebt? Zou mooi zijn!! Ik ga het in ieder geval wel proberen! Bedankt! :)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

DarkHelmet: ik wil wel helpen waar staan die dingen? (of pleur der ff pcanywhere ofzo op :)) en over een serie flushes, ja leuk idee zal oezie een x vragen offie knijn weer ff wil meelen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• DarkHelmet
Chakotay,

tja ik heb een mailtje gestuurd naar NCP-Viper, maar nog geen reactie.
Terwijl ie zegt vele uren per dag online te zijn.
Hoop dat het geen fake is.
Want ik zat me net te verlekkeren bij het ID van 200 extra P3 600's.....

• DarkHelmet
Kijk hier maar eens bij de posts. http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=9914

staat ie redelijk onderaan.
En nog iemand die 600 pc's wil laten grazen..
hehe, als je al die PC's in nederland nuttig zou gebruiken staan we zo no.1!
Als ik de loterij win van zeg 3 miljoen.
Wat voor een power PC kun je daarvan kopen?
Cray? Of hoe heten die supercomputers ookal weer. Iets van AMD K7 toch? :)

• Dutchman!
  • Laatst online: 19:54
Dat verhaal van NCP-viper hoeft geen hoax te zijn hoor. Als je in zijn profile kijkt zie je dat 'ie bij een callcentre werkt (homepage). Bij grote callcentre's (en dat is dat bedrijf; internationaal, drietalig en gevestigd in Brussel) hebben ze zo ongeveer een 1 op 1 verhouding van PC/werknemers. Daar kunnen dus best wel 200 PIII600's staan waar nu callcentre software-clienten (lees: clienten die op een p233 MMX ook goed draaien) op wordt gedraaid. Maar ja, als z'n boss zegt dat 'ie het niet mag, zou ik er niet aan beginnen. (zo lullig heh als je je baan verliest voor de DPC)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

320 PC'tjes een hoax ? Welnee. Ik zit hier op een instituut met 1800 werknemers en 3500 aansluitingen op het intranet. Trek daar wat printertjes e.d. af en je komt op +- 3300 PC's, varierend van 286 tot P3-600 en HP-UX712 tot D230 en nog diverse zware servers. Maar de niveaus van beveiliging zijn zo hoog - da wil je nie wetuh. Zou ik zelf ook niet aan beginnen om alles te laten grazen. Eer voor je werkplek en zo. Eerbied voor behoud van baan :) ?

Team SVM draait nu op +- 30 PC's van P75 tot P3-500 en daarmee doen we leuk mee. Da's het codewoord he, het moet leuk blijven.

DarkHelmet + Viper : Veel succes. Als het lukt zijn jullie een tweede Interior Lulu !

• Dutchman!
  • Laatst online: 19:54
Ja, ook Dutchman hoopt na de megaflush met ongeveer 25,7 Mkeys/sec voor het eerst een serieus mee te gaan doen.
(16x p233MMX + 18x PII350 + 1x PIII450 and counting)

We spend our years as a tale that is told

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb gisteren weer een netwerkje van 70 sparcstations aan het crunchen gezet! Daarmee gaat de score wel omhoog! Hopen dat de systeembeheerder niet moeilijk gaat doen :)

DirtyHarry (edited 29-03-2000).]

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik wil wel helpen met het installen van die koeis, dat kan ook al ietsje makkelijker met RemoteCow...
Ik meel die gast wel effe, maar of ie serieus is???????

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Wat is er mis met je hele bedrijf te laten crunchen? Zelf heb ik het gewoon netjes aan mijn baas gevraagd en het mag, dus staan hier iets van 30 PC's zo'n 5 a 6000 blokjes per dag te kraken (in totaal).

RemoteCows suckt onwijs, dat is echt niet handig als je een nieuwere client wil installeren. Dat login.bat idee van hierboven is ook erg goed maar zelf laat ik alle PC's de dnetc client runnen vanaf een netwerkschijf (met een buffer op de lokale schijf, ik kreeg crashes met een gedeelde buffer). Als ik em wil updaten stop ik gewoon alle clients (door een file aan te maken die exitrc5.now heet), de .exe te updaten en alle clients weer te starten (is redelijk makkelijk met een goeie service manager zoals service+ ofzo, maar het is nogsteeds 30 keer op start klikken, daar moet ik ooit nog maar eens wat beters voor schrijven). Is redelijk simpel te doen.
Pagina: 1