Ik begin me steeds meer te ergeren aan de tijd dat ik erover doe om te compileren en dit komt een groot deel door mijn ide configuratie. Ik heb een IBM 60xgp en die is snel voor een ide schijf, maar als ik die scsi schijven zo bekijk dan kan het echt stukken sneller (voor mij is voor de access tijd enorm belangrijk omdat een enorme lading kleine bestanden wordt gelezen en gecreeerd). Ik wil dus beginnen met geld apart te zetten voor een nieuw systeem, maar ik heb wat vragen over het scsi gedeelte.
Zijn scsi controllers geintegreerd op het moederbord een beetje goed (zit ook te denken aan een dual cpu config) en daar zijn soms ook scsi controllers op geintegreerd. En als ik een losse scsi controller ga kopen, welke raden jullie mij aan? Ik zit verder te denken aan een 15.000 rpm cheetah X15 schijf. En is verder een raid configuratie ook interessant? Ik heb begrepen dat je access tijd daardoor nogal afneemt.
Zijn scsi controllers geintegreerd op het moederbord een beetje goed (zit ook te denken aan een dual cpu config) en daar zijn soms ook scsi controllers op geintegreerd. En als ik een losse scsi controller ga kopen, welke raden jullie mij aan? Ik zit verder te denken aan een 15.000 rpm cheetah X15 schijf. En is verder een raid configuratie ook interessant? Ik heb begrepen dat je access tijd daardoor nogal afneemt.