Toon posts:

Problemen instaleren fonts Windows Xp

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Titel zegt het al... als ik fonts unzip in fonts directory van windows xp, pakt het systeem mijn fonts vaak niet, ook niet na een reboot... Wie kan me vertellen wat ik fout doe, want bij de 't ene font doet ie het wel gewoon en de andere wil die gewoon niet pakken...

B.v.d. :P

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
werken die fonts wel op een andere computer?
het kan natuurlijk zijn dat die bestanden gewoon corrupt zijn ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik hier ff geen 2e computer bij de hand heb kan ik het niet controleren, ik haal trouwens mijn meeste fonts van www.1001freefonts.com af... Ik zal ff checken op het werk morgen...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Eerst unzippen naar desktop, dan rechtsklik op font, kopiëren kiezen.
Via Deze Computer naar $windows\fonts gaan, en daar plakken. Dan installeert Windows je font :)

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik proberen bedankt

Verwijderd

Sorry voor de enorme schop van dit topic, maar na het lezen van dit topic is het mij niet gelukt om mijn fonts te installeren onder windows xp pro. Wat ik ook doe, het lukt niet..

Kan iemand mij misschien nog helpen? |:(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MadT,

Welkom op GoT :)
Je hebt goed gezocht - maar dit topic is wel erg oud en dus gaan we er niet echt komen.

Ik raad je aan even een nieuw topic te starten waarin je dan duidelijk aangeeft welk operating system je draait, wat precies je probleem is, en wat je allemaal geovnden / geprobeert hebt (dit topic bv. :P ).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.