Ik heb in de quicklaunch-bar o.a. Outlook Express en een aangepaste snelkoppeling van de Verkenner staan. Deze wil ik met sneltoetsen (F7 en F8) opstarten. Dus heb ik dat ingevuld bij de eigenschappen van die snelkoppelingen maar dat werkt niet! Andere sneltoetsen voor internetsites (tweakers.net + GoT met F5 en F6) en programma's uit het startmenu werken wel. Wat doe ik fout?
- Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
En wat heb je zoal gedaan? Geef eens wat specs, maybe keyboard gebruik
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ctrl + Alt + <key> dat geeft de tooltip aan
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik heb de GoT-search en Google gedaan maar daar kwam niets uit. Verder heb ik al verschillende toetsencombinaties (incl. CTRL, CTRL+ALT, CTRL+SHIFT) gebruikt maar geen succes. Ik gebruik een Logitech Cordless Desktop maar dat moet eigenlijk weinig uitmaken daar ik gewone F-toetsen wil gebruiken voor de snelkoppelingen. Speciale toetsen zitten er niet op dit keyboard.Riemer Reinalda schreef op 22 oktober 2002 @ 17:47:
- Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Hier niet hoor...glashio schreef op 22 oktober 2002 @ 17:47:
Ctrl + Alt + <key> dat geeft de tooltip aan
* BreadFan checkt...
Ik heb het ook onder Win2k, en ik zou denken dat dat via toegankelijkheidsopties gaat, maar da's niet zo...
en onder XP werkt het ook niet.
Vreemd, ik ga es ff op zoek.
Ik heb het ook onder Win2k, en ik zou denken dat dat via toegankelijkheidsopties gaat, maar da's niet zo...
en onder XP werkt het ook niet.
Vreemd, ik ga es ff op zoek.