• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds 2 weken gaat mijn 6510 (nieuw model V04.00) spontaan uit als ik iemand wil terug sms'en. Hij gaat uit en start op zonder pin te vragen dan.

Bij versie V4.04 doet hij dit ook soms. Iemand dit ook òf een oplossing voor ofzo!? Beetje jammer dit, vind hem echt super fijn verder.

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Ik heb dat soms met Wap. Dan start het toestel opnieuw op wanneer ik aan het wappen ben.

Ik heb versie 4.12 van 28-08-2002

Wat het probleem is weet ik niet.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:21
nieuwe firmware kan dit oplossen
dit probleem heb ik ook maar toen ik in de winkel was was er nog geen nieuwe firmware

Tijd van werken, tijd van rusten

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

heb ik ook af en toe met mijn 8310, maar ik ben te lui om hem te laten flashen :)

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

ontopic :
Ik dacht er ook direct aan om te zeggen nieuwe firmware erop, maar aangezien de 4.12 ook nog vaag doet hoop ik dat ze alweer een paar nieuwe versie hebben, jou probleem zal er wel uitzijn, maar misschien heeft de nieuwe firmware weer nieuwe problemen...

offtopic :
Mijn 5510 is rete traag en crashed soms als ik afbeeldingen wil bekijken en doorsturen, das dus ook één van die problemen omdat ik hem gekocht heb op de eerst dag dat hij te koop was in belgië (was al maanden besteld eigenlijk). Als ik nu nieuwe firmware wil, moet ik hem opsturen en ik neem aan dat ik dan ook mijn afbeeldingen enzo kwijt ben ? of staan die met z'n allen op m'n sim ? Heb het dus nog nooit laten doen omdat ik niet te lang zonder GSM wil zitten ...

Verwijderd

Is een berucjht probleem bij de 6510, gebeurt voornamelijk bij sms en wap zoals jullie al zeggen. Volgens nokia is het nog enkele weken wachten op de nieuwe flash voor de 6510 en hopen dat dan alle problemen zijn opgelost. 4 collega's van mij hebben de 6510 en allemaal het zelfde probleem.

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 15:28

Trebbors

Failure is no option!

Jep, hier is al een keer een topic over geweest zover ik kon herinneren.

Toevallig, ik kreeg een uurtje geleden een sms binnen, 1maal de sound gehoord dat er een sms binnenkwam maar er stonden er 4. 4x dezelfde sms in menu inbox. Gewoon 4 precies dezelfde smsjes terwijl ik er maar 1 binnenheb gekregen. Automatische vermenigvuldiging? Wel toen ik een ervan opende, naar de tijd scrolde was het ook weer spontane reboot. Nokia toch wat een software in die telefoontjes. En voor dat geld zou toch echt wel veeeel beter verwachten!
Pagina: 1