Toon posts:

carmageddon2 winxp

Pagina: 1
Acties:
  • 792 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik carmageddon2 werkend krijg onder winxp.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Misschien is installeren een idee.... :{

Maar dat is vast niet wat je bedoelt... maar toch het meest logische antwoord gezien je vraag.

Heb je problemen?
Zo ja, welke problemen?
Foutmeldingen?
Hardware?
ETC

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik weet het niet, maar wel dat je in het verkeerde forum bent: Spielerij - Problemen & Vragen

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Dat ook, Saekerhett, maareuh... We hebben hier niets aan... Specs, Winxp (service packs?), heb je al een oudere windows proberen te emuleren, etc.etc.

En nog belangrijker, issie legaal? Het kan best zijn dat we een fix geven voor een legale maar die voor de illegale versie niet werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al gezien dat het in het verkeerde forum staat.
Maar ik krijg bij carmageddon bij het opstarten dat hij niet compatible is met NT.

• lvh

lvh

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:59:
Ik had al gezien dat het in het verkeerde forum staat.
Maar ik krijg bij carmageddon bij het opstarten dat hij niet compatible is met NT.
Legale versie?
Overigens moet je win98 emuleren

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Klopt en het stomme hiervan is Stainless breng geen update uit maar als je de no-cd crack installeert werkt ie gewoon in XP :D

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 19:42

JdM

Humbled

[CSC]Outlaw schreef op 22 oktober 2002 @ 17:01:
Klopt en het stomme hiervan is Stainless breng geen update uit maar als je de no-cd crack installeert werkt ie gewoon in XP :D
No cd-crack? Ruikt naar foute praktijken.

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Radian schreef op 22 oktober 2002 @ 17:03:
[...]

Nope.
Ik heb orginele werkte niet meer in XP dus ik tech support mailen krijg ik mailtje terug:

"We're aware of the problem but aren't going to fix it"

Ik beetje carma forums door browsen zie ik dat als je de no-cd crack installeert je wel in XP kan spelen, wat is daar fout aan als hun niet supporten?

• lvh

lvh

Radian schreef op 22 oktober 2002 @ 17:03:
[...]

Waarom is een no-cd crack altijd een deel van foute praktijken? Al mijn gekochte games hebben een no-cd crack. Als ik een bepaald game wil spelen ga ik niet naar de CD zoeken hoor :/

• JdM

JdM

Humbled

[CSC]Outlaw schreef op 22 oktober 2002 @ 17:07:
[...]

Nope.
Ik heb orginele werkte niet meer in XP dus ik tech support mailen krijg ik mailtje terug:

"We're aware of the problem but aren't going to fix it"

Ik beetje carma forums door browsen zie ik dat als je de no-cd crack installeert je wel in XP kan spelen, wat is daar fout aan als hun niet supporten?
Nou die crack is niet in het leven geroepen om het onder xp te laten werken , maar om de gekopieerde versie zonder cd te kunnen spelen, en dat wordt niet geaccepteerd als oplossing.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:13
SPD >> SPG.

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Radian schreef op 22 oktober 2002 @ 17:10:
[...]

Nou die crack is niet in het leven geroepen om het onder xp te laten werken , maar om de gekopieerde versie zonder cd te kunnen spelen, en dat wordt niet geaccepteerd als oplossing.
Das heel fijn dat het niet geaccepteerd word maar het is de enige oplossing die werkt compatiliteit modus werkt niet en er komt geen patch uit je mag toch zeker wel een spel spelen op een nieuwere OS als dat mogelijk is?

• JdM

JdM

Humbled

[CSC]Outlaw schreef op 22 oktober 2002 @ 17:18:
[...]

Das heel fijn dat het niet geaccepteerd word maar het is de enige oplossing die werkt
en een dual boot dan? Ik zeg dit niet om je te vertellen hoe je je hebt te gedragen , ik waarschuw je alleen , Jíj krijgt nog eens een waarshcuwing zo van een moderator als je met no cd-cracks gaat gooien als oplossing , niet ik.

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Radian schreef op 22 oktober 2002 @ 17:25:
[...]

en een dual boot dan? Ik zeg dit niet om je te vertellen hoe je je hebt te gedragen , ik waarschuw je alleen , Jíj krijgt nog eens een waarshcuwing zo van een moderator als je met no cd-cracks gaat gooien als oplossing , niet ik.
Dat betwijfel ik, want het is een legimate oplossing als je de full version hebt.
Pagina: 1