Toon posts:

ToonTown Online (7-day trial)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ToonTown Online is gisteren open gegaan, je kan nu een 7 dagen trial halen, maar het is wel bijna vol dus schiet op :P Ik speel het nu 1 dag en het is wel leuk om doen :P T is ongeveer 50mb.

Afbeeldingslocatie: http://play.toontown.com/images/4nMick-big.jpg

meer screenshots: Hier
About Disney's Toontown Online
Toontownsm is a happy place where Toons live and play. But there's trouble in Toontown!
Evil robots called Cogs are trying to turn this colorful Toon world into a black-and-white metropolis of skyscrapers and businesses.

Mickey and his friends are calling on all available Toons to help stop these mechanical menaces by pelting them with cream pies, seltzer water, flower pots, and lots of other toony gags. Remember, if you make a Cog laugh, he falls apart, because as every Toon knows, Cogs just can't take a joke.

Toontown is a place where players can:
Create their own toon
Meet friends
Compete in games
Battle evil robots
What kind of computer is needed to play Toontown?

You must have a PC -- Toontown does not run on Macintosh computers or on Netscape browsers. You also need:

Microsoft Windows 98, ME, 2000, or XP
233 MHz or faster CPU
128MB RAM memory (256MB Recommended)
100MB free space on your "\Program Files" hard drive (most likely C:)
A video card with 3-D acceleration, at least 8MB (32MB/AGP card is recommended)
A 56K modem, or a faster Internet connection
Microsoft DirectX 7.0 (or newer)
Microsoft IE v. 4.0 (or newer)

Verwijderd

mjah, de meer volwassene gamers kunnen t beste w8en op The Sims online, alhoewel de beta nu al uit is :P

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Eerste indruk: leuk spel.

Is weer eens wat anders dan een shooter (houd ik niet van) en alles ziet er niet zo grijs en grauw uit :).

Zulk soort online spellen zouden er meer moeten zijn.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

ik heb m gedownload en ik moet zeggen t ziet r indrukwekkend uit
een soort mix van een adventure en RPG, een betere game dus, en tis nog online ook :)

Verwijderd

ik heb de beta gespeeld die een half jaar geleden is afgelopen, helaas was die toen nog maar 5 dagen ofzo. toen vond ik het wel een geinig spel. nu ook, alleen jammer dat ze een aantal dingen hebben weggelaten in de trial, zoals free chat en naam kiezen. ik heet nu bijv. Aqua Duck... ach ja, er is mee te leven :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
AtHomer schreef op 22 oktober 2002 @ 18:31:
Eerste indruk: leuk spel.

Is weer eens wat anders dan een shooter (houd ik niet van) en alles ziet er niet zo grijs en grauw uit :).

Zulk soort online spellen zouden er meer moeten zijn.
Ja! en als ze voor de wel -shooters "water pistolen" erbij doen is er voor alles wat ;)

Verwijderd

Het ziet er... tja, verschrikkelijk blij uit. Is het niet alleen leuk voor kinderen? :)

Verwijderd

Mister_X schreef op 22 oktober 2002 @ 23:18:
[...]

Ja! en als ze voor de wel -shooters "water pistolen" erbij doen is er voor alles wat ;)
of zolas bij Nerf Arena Blast --> van die zachte pijltjes :)
Pagina: 1