Gisteren ben ik begonnen met een Illustratorbestand op mijn Mac
Ik heb er allerlei tekeningen in gemaakt én heb er heel veel foto's in geplaatst
waarvan ik later nog wilde bekijken of ik die wilde gebruiken.
Ik heb er verder niet meer zo over nagedacht en bestand gewoon opgeslagen en gesloten
Vandaag echter kan ik het met geen mogelijkheid openen, er is niet voldoende geheugen!!
Ik heb geen idee hoe groot het bestand is, het kan bijna niet dat er niet genoeg geheugen is (harde schijf = 30 gig, intern geheugen=512mb)
Het geheugen voor Illustrator waarvoor minimaal 40000 is aanbevolen staat
bij mij op 100000.
Is het bestand nou zo groot geworden dat ik het echt niet meer kan openen?
Ik heb het al geprobeerd te openen via Photoshop, maar daar opent slechts een gedeelte, de belangrijkste tekeningen niet!!
Tis opgeslagen als AI, weet iemand wat ik anders kan doen?
Ik heb er allerlei tekeningen in gemaakt én heb er heel veel foto's in geplaatst
waarvan ik later nog wilde bekijken of ik die wilde gebruiken.
Ik heb er verder niet meer zo over nagedacht en bestand gewoon opgeslagen en gesloten
Vandaag echter kan ik het met geen mogelijkheid openen, er is niet voldoende geheugen!!
Ik heb geen idee hoe groot het bestand is, het kan bijna niet dat er niet genoeg geheugen is (harde schijf = 30 gig, intern geheugen=512mb)
Het geheugen voor Illustrator waarvoor minimaal 40000 is aanbevolen staat
bij mij op 100000.
Is het bestand nou zo groot geworden dat ik het echt niet meer kan openen?
Ik heb het al geprobeerd te openen via Photoshop, maar daar opent slechts een gedeelte, de belangrijkste tekeningen niet!!
Tis opgeslagen als AI, weet iemand wat ik anders kan doen?