Client instabiel!?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 23:41

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Topicstarter
hebben meer mensen last van een instabiel systeem zodra de client wordt geinst, ik heb nergens last van zonder dat ding, maar zet ik ehm aan dan gaat m'n pc vreemd doen, zomaar een 4secs niks kunnen doen, maar wel beeldopbouw, en soms hangen m'n toetsenbord en muis en kan ik alleen nog maar resetten.
Een maat van mij het problemen met z'n geluidskaarten met de client zonder wil alles, maar met dat gaat het geluid haperen, zelfs met een buffer van 2secs.
De pc van zijn zusje die heeft dezefde symtomen als die van mij.

Lijkt mij sterk als die toeval is.
Iemand met meer "klachten"...?

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:04
Ik draai mij koe-tje als 60 dagen op diverse pc. Merk er niks van hoor!!! Zo stabiel als een huis. Blijft vaag :)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• Digistorm
  • Laatst online: 06-05 09:59

Digistorm

ex-demo scener

Ik draai de client al maanden op oude en nieuwe bakken en heb eigenlijk nog nooit problemen gehad... iig niet met Win98SE en WinNT... win95 zou ik niet weten...
Je kan wel schokjes krijgen in spellen ofzo want soms wil die toch af en toe CPU tijd hebben... maar dat moet je voor jezelf zien of je dat erg vind (ik wel)...

Hier stond achterhaalde informatie…

• Eddict
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Ik heb het eerder gehoord over koetje op AMD k6, maar hier (PIII) niente problemos...

• Morgoth
  • Laatst online: 20:40
Ja onder win98se werd m'n systeem superinstabiel. Waarom? M'n cpu werd opeens veeeeel heter!! ipv 48graden (52 na hevig quaken) werdie 60graden!!! Das flink kut... maar onder win2000 word ie maar 45graden met koetje.

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 23:41

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Topicstarter
de temp is geen probleem, m'n dual celly 366@550 worden nog geen 40 graden, dus dat kan ehm niet wezen
Pagina: 1