Ik heb nu voor de 2e keer in 3 dagen tijd windows XP geinstalleerd.
Hoe het begon
.
Zondag-avond : Zet me pc aan, pc start op. Ik zie oppeens dat het bestand, in system32\config\system niet goed werkt. XP vertelde toen dat, ik dan moest reparen enfin dat gedaan , maar weinig nut
. Dus toen maar op nieuw geinstalleerd. Dus alle software er bij, gelijk overal nieuwste drivers van. Dus :
Via = Via 4 in 4.43
Video = Asus driver 29.80 en WDM 1.19 (voor capturen)
Geluid = Creative Live/Audigy SP22563 (de laatste)
Alle windows patches, die je kunt downloaden bij Windows Update
. Dus eerst Alle kleine (58.4 mb ongeveer) en toen nog is SP1 er boven op. Daar na nog in de highpoint 2.32 drivers. Nou dacht ik , zo ik kan gaan slapen.
Maandag
Ik zet me pc aan, alles gaat goed. En dan krijg ik de hele tijd een blauw scherm met : STOP error in 0x00000218C (Iets met software
) en dan resette die weer. Ik denk wat krijg ik nou, ik heb gister een verse installatie (Met format!!) gedaan , en dan de volgende dag een blauw scherm
. De hele tijd, was niks aan te veranderen. Dus ik ga weer het hele traject van af het begin, dus eerst Xp format, daarna weer de zelfde drivers en dan geen SP1 maar gedaan.
Want een tijd geleden, toen ie net uitkwam. Had ik hem ook geinstalleerd, en was precies het zelfde gedonder
.
Maar goed, ik zette hem vanochtend weer aan en had precies het zelfde geinstalleerd als zondag. Dus ik denk gaat wel goed, zonder de SP1. En WTF krijg ik te zien : Error stop 0x00000218C software huppelup, dus reset en kreeg hem nog een keer
. Ik begon de moed al op te geven
. En toen na de 3e keer startte die eindelijk op
.
Wat is er toch aan de hand met me PC
Ik snap het echt niet meer, met win2k hebik ook altijd gedonder gehad
. Wat doe ik verkeerd
, je mag alles weten
. Maar wat gaat er mis is , want dan kan ik er wat aan doen
.
Hoe het begon
Zondag-avond : Zet me pc aan, pc start op. Ik zie oppeens dat het bestand, in system32\config\system niet goed werkt. XP vertelde toen dat, ik dan moest reparen enfin dat gedaan , maar weinig nut
Via = Via 4 in 4.43
Video = Asus driver 29.80 en WDM 1.19 (voor capturen)
Geluid = Creative Live/Audigy SP22563 (de laatste)
Alle windows patches, die je kunt downloaden bij Windows Update
Maandag
Ik zet me pc aan, alles gaat goed. En dan krijg ik de hele tijd een blauw scherm met : STOP error in 0x00000218C (Iets met software
Want een tijd geleden, toen ie net uitkwam. Had ik hem ook geinstalleerd, en was precies het zelfde gedonder
Maar goed, ik zette hem vanochtend weer aan en had precies het zelfde geinstalleerd als zondag. Dus ik denk gaat wel goed, zonder de SP1. En WTF krijg ik te zien : Error stop 0x00000218C software huppelup, dus reset en kreeg hem nog een keer
Wat is er toch aan de hand met me PC