Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
inhoud van topic?
* D2k is altijd in voor een search
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
mss TATU je weet wel die damesD2k schreef op 22 oktober 2002 @ 16:24:
gegevens?
inhoud van topic?
* D2k is altijd in voor een search

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
Ik zoek dan op topicstarter of poster, binnen een bepaalde periode. Beetje brakke methode, maar het werkt wel
ik weet dat het topic x maanden geleden langs is gekomen in HK en heb gezocht in 1 jaar lange lijst en daarbij de 2 search engines maar niks gevinbdenVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:25:
Ehm, ik begrijp je geloof ik niet zo goed? Je wilt een topic vinden, maar die is nog niet geindexeerd?
Ik zoek dan op topicstarter of posten, binnen een bepaalde periode. Beetje brakke methode, maar het werkt wel

ACM had een fix niet goed gemaakt ofzo
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mother, will they like this song?
TheLunatic schreef op 22 oktober 2002 @ 16:35:
De search hoeft toch niet te worden geindexeerd ? Ik bedoel, het zijn toch de topics die je indexeerd ?
Mja, kwestie van terminologie
Je indexeert de topics/messages en dat vormt dan samen een zoek-database.
Maar die handeling moet wel degelijk eerst verricht worden voor er gezocht kan worden.
Hoef je ook geen topic te openen
Komt trouwens niet uit m'n bookmarks
maaqr helaas id dit niet het topic wat ik zoek, die is namelijk 10 paginas'(50) langs...Compubiter schreef op 22 oktober 2002 @ 17:40:
--- =Trio met Tatu -> Schrijf je in en win! = ---
Hoef je ook geen topic te openenals dit hem is
edit:
Komt trouwens niet uit m'n bookmarks. Gewoon de postgeschiedenis van een HK-meubilair bekijken, en aan de hand hiervan de eerste drie pagina's doorzoeken dmv Ctrl-F op 'tatu'
TATU nippels foundSir Vega schreef op 23 oktober 2002 @ 09:27:
maaqr helaas id dit niet het topic wat ik zoek, die is namelijk 10 paginas'(50) langs...
Bedoel je 10 pagina's van 50 replies? Want met de huidige zoekmachine kun je een minimaal aan replies opgeven. Misschien een tip, kun je nog een beetje gericht zoeken.
volgens mij is dat hemCompubiter schreef op 23 oktober 2002 @ 12:05:
[...]
TATU nippels found
Bedoel je 10 pagina's van 50 replies? Want met de huidige zoekmachine kun je een minimaal aan replies opgeven. Misschien een tip, kun je nog een beetje gericht zoeken.
Ik heb in SA (waar 'ie volgens mij hoort te staan) geprobeerd om oudere topics te laten zien, maar dit werkt dus niet (al kies ik '.. laatste jaar' bij de oudere topics, ik krijg ze alleen vanaf 10 oktober 2002).
Help?