topic willen vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
je weet dat het topic bestaat maar de search+omega search niks geven en dat het topic daarbij verdwenen is uit de 1 jaar lange lijst?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

gegevens?
inhoud van topic?
* D2k is altijd in voor een search ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
D2k schreef op 22 oktober 2002 @ 16:24:
gegevens?
inhoud van topic?
* D2k is altijd in voor een search ;)
mss TATU je weet wel die dames :X das het enige wat ik weet

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik begrijp je geloof ik niet zo goed? Je wilt een topic vinden, maar die is nog niet geindexeerd?

Ik zoek dan op topicstarter of poster, binnen een bepaalde periode. Beetje brakke methode, maar het werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:25:
Ehm, ik begrijp je geloof ik niet zo goed? Je wilt een topic vinden, maar die is nog niet geindexeerd?

Ik zoek dan op topicstarter of posten, binnen een bepaalde periode. Beetje brakke methode, maar het werkt wel :)
ik weet dat het topic x maanden geleden langs is gekomen in HK en heb gezocht in 1 jaar lange lijst en daarbij de 2 search engines maar niks gevinbden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:29

Arno

PF5A

De Omega wordt opnieuw geindexeerd :X

ACM had een fix niet goed gemaakt ofzo

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

De search hoeft toch niet te worden geindexeerd ? Ik bedoel, het zijn toch de topics die je indexeerd ?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
maaruh heeft iemand al een antwoord wat ik dan moet doen? gewoon ff een topic openen en daarin vragen of de mede tweakers ze nog hebbe staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je zou ons ook kunnen vertellen welk topic je zoekt. Meer mensen vinden meer dan één :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

TheLunatic schreef op 22 oktober 2002 @ 16:35:
De search hoeft toch niet te worden geindexeerd ? Ik bedoel, het zijn toch de topics die je indexeerd ?

Mja, kwestie van terminologie :)

Je indexeert de topics/messages en dat vormt dan samen een zoek-database.
Maar die handeling moet wel degelijk eerst verricht worden voor er gezocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

--- =Trio met Tatu -> Schrijf je in en win! = ---
Hoef je ook geen topic te openen :) als dit hem is :P

edit:
Komt trouwens niet uit m'n bookmarks :P. Gewoon de postgeschiedenis van een HK-meubilair bekijken, en aan de hand hiervan de eerste drie pagina's doorzoeken dmv Ctrl-F op 'tatu' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
Compubiter schreef op 22 oktober 2002 @ 17:40:
--- =Trio met Tatu -> Schrijf je in en win! = ---
Hoef je ook geen topic te openen :) als dit hem is :P

edit:
Komt trouwens niet uit m'n bookmarks :P. Gewoon de postgeschiedenis van een HK-meubilair bekijken, en aan de hand hiervan de eerste drie pagina's doorzoeken dmv Ctrl-F op 'tatu' :+
maaqr helaas id dit niet het topic wat ik zoek, die is namelijk 10 paginas'(50) langs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Sir Vega schreef op 23 oktober 2002 @ 09:27:
maaqr helaas id dit niet het topic wat ik zoek, die is namelijk 10 paginas'(50) langs...
TATU nippels found
Bedoel je 10 pagina's van 50 replies? Want met de huidige zoekmachine kun je een minimaal aan replies opgeven. Misschien een tip, kun je nog een beetje gericht zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
Compubiter schreef op 23 oktober 2002 @ 12:05:
[...]
TATU nippels found
Bedoel je 10 pagina's van 50 replies? Want met de huidige zoekmachine kun je een minimaal aan replies opgeven. Misschien een tip, kun je nog een beetje gericht zoeken.
volgens mij is dat hem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Laatst online: 30-09 22:21
Ik kan ook een topic niet meer terugvinden. Ik heb nu al 20 minuten met beide search engines gezocht maar het wil niet lukken. Het is een topic dat als titel iets had in de trant van 'Mozilla overstaptopic', het bevatte links waar Mozilla te downloaden is (ja die kan ik zelf ook wel vinden) maar er hadden ook een flink aantal users links gepost naar handige plugins. Wie o wie is er een searchtalent en weet 'm terug te vinden? Hij is volgens mij niet zo oud, en ik weet zeker dat er hooguit een maand geleden nog wel op gereageerd is (volgens mij zelfs nog recenter).
Ik heb in SA (waar 'ie volgens mij hoort te staan) geprobeerd om oudere topics te laten zien, maar dit werkt dus niet (al kies ik '.. laatste jaar' bij de oudere topics, ik krijg ze alleen vanaf 10 oktober 2002).
Help?
Pagina: 1