Toon posts:

Hoeveelheid usb poorten op msi kt4ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het boekje en op de site staat dat mijn nieuwe mobo, msi kt4 ulta, 4 rear en 2 front usb aansluitingen heeft. Bij systeem, vindt hij ook 6 usb poorten. Twee poorten zitten vast op het mobo, bij de seriele en parelle poort enzo. Verder heb ik een usb front connector, waar ik 2 front usb poorten op aan kan sluiten. En dan heb ik een soort van kaartje, die met een kabeltje met het mobo verbonden moet worden (d-bracket) Nu is alleen het probleem dat ik het idee krijg dat daar geen aansluiting voor op het mobo zit, iemand een idee? Het enigste wat nog vrij is is: JBT2, maar als ik de poorten daarop in plug, en dan in windows een usb app inplug zegt hij: usb app niet herkent, fout met installeren, terwijl het op de andere poorten wel werkt. Deze d-bracket bevat ook diagnostische led's en in het boekje staat alleen waar je die moet inpluggen.

Iemand hetzelfde probleem of oplossing?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Ik meen dat je bij dat bord ook in de BIOS het aantal USB poorten nog moet instellen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Ik heb het zelfde bord nu, en heb ze gewoon uninstalld laten staan want ik kreeg ook errors.

Verwijderd

4 onboard! en als je mzzl hebt 2 in bracket.