[NT WKS] disble right mousebtn

Pagina: 1
Acties:

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
ik ben bezig om een secure werkstation op te zetten (win. nt sp 6) tot nu toe is het redelijk waterdicht maar ik zit nog met enkele problemen.
waarschijnlijk moet ik nog een regkey invoeren maar ik weet niet welke :(

Start Menu
- hoe krijg ik "help" weg?
- hoe krijg ik "instellingen weg"?
- door met de rechtermuis knop op de startknop te klikken is er nog een verkenner op te roepen. hoe kan ik dit blokken? op de desktop doet de rechtermuisknop al niks meer.

graag tips hoe dit te doen is met regedit of een freeware tool. het is voor een bedrijf dus ik wil geen programma moeten kopen
tot nu toe heb ik alles met regedit en ntfs dicht gezet. alleen IE is te starten :) niks te downloaden, 1 pagina te browsen en niet mogelijk om folders of partities te benaderen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Ooit wel'ns gehoord van Poledit :?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Waar en wat heb je gezocht :?

- http://www.microsoft.com/technet keyword "disable right mousebutton" :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
ik heb gegoogeld, op technet kon ik al niks bruikbaars vinden. heb trouwens altijd moeite om een goede zoekterm te vinden :)

poledit werkt niet lekker op die machine dus dat gebruik ik niet, ik heb nu een reg file met all instellingen dus na 1x dubbel klikken zit het er ook in.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.