Ik heb een vaag probleem met m'n Thunderbird 1200mhz
op een MSI k7T pro 2A. Intern zit een 40Gbyte 5400 rpm Maxtor, Powercolor Geforce 2GTS, 3com netwerkkaart, dvd speler, 8 speed cd writer, floppy drive en een 400 watt voeding. Ik heb tot 7 keer toe unreal tournament geinstalleerd waarbij het de 7e keer lukte en de eerste 6 keer niet bij 95%. Ik heb vanalles zitten monitoren als de pc crashte, 1 ding is zeker, de cpu load was 100% de proc zelf slechts 43 graden. Als de pc crasht dan gaat het beeld op zwart en werkt zelfs de reset knop niet. Ik heb de 6e keer de Vcore omlaag gezet van 1,75 naar 1,70 bij wijze van test, de 7e keer heb ik hem naar 1,675 gezet toen werkte het wel, toch lijkt het me sterk dat dat de oplossing is. De dvd speler wordt flink warm van het installeren, ik heb eerder het idee dat de voeding ineens inzakt ofzo, waardoor het systeem/beeld uitvalt en niet meer terugkomt. Iemand een suggestie? Ik weet niet wat ik er mee moet. Ik heb overigens dezelfde crash (beeld op zwart, kan niks meer) als ik warcraft III of UT demo 2003 speel, maar ik weet dat dat iets softwarematigs is want alle andere games lopen vlekkeloos.
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg