Tevion tekentablet voor 35 euro?

Pagina: 1
Acties:

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
Ik zag deze aanbieding staan in de folder van de RITEL:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/hoogstrate/tablet.jpg

Het merk is "Tevion" dat is hetzelfde als Medion en Lifetec Daar zijn wel wat draadjes over maar geen enkele link die ik dara probeerde werkte:
[rml][ koopje?] Lifetec USB tekentablet bij Aldi[/rml]

Na even zoeken vond ik dit op de Medion site:
Afbeeldingslocatie: http://www.medionshop.de/articleimages/xxl/20010488.jpg
Deze kost slechts 24.95 (maar dat is Duitsland) op zijn iMac achtige uiterlijk na lijkt hij me toch precies hetzelfde.

Veel meer info heb ik nog steeds niet, de laatste is een USB en werkt op Windows 98, ook zit er bij allebei een draadloze muis en een "gratis tekenprogramma" waar ik geen ruk omgeef.

Ik wil gewoon een simpel (goedkoop) USB tekentablet om af en toe een vector of bitmap mee te tekenen onder Windows 2000 SP2. Het is dus niet zo dat ik hem dagelijks zal gebruiken.

De Medion heeft een nauwkeurigheid van 0,42 mm ik denk dat ze allebei wel ongever dezelfde specs hebben maar heb geen flauw idee of dat nu goed of slecht is. Ook heeft hij 512 drukgevoeligheidsniveau's in de andere topics blijkt dat dat wel genoeg is.

Ook weet ik niet of er batterijen in de pen moeten en of ik hem ook in mijn eigen programma's kan gebruiken zoals MacroMedia Flash 5 en CorelDraw 9.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Volgens mij hebben deze pennen niet de 512 echte drukniveaus... Maar zeeer aantrekkelijk :)

|>

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
:( niet echt veel reacties.

Ik denk dat ik volgende week dan maar gewoon naar de winkel ga...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 18:06

Youk

Volvo For Life

ik heb zelf een A4 tablet van Medion, die kon ik eens nieuw kopen voor 54€, dat kon ik dus niet laten liggen, daarbij moet er 1 AAA batterijtje in de pen en 1 in de muis (die zaten er in mijn geval bij) en onder windows is dat een gewone muis, dus dat werkt in alle programma's. Ik veronderstel dat dit ook met dit bordje het geval is

Volvo Classic Club Belgium