[HDD]Maxtor+hdd-slede

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 12:10
ik heb pas geleden een nieuwe maxtor 40Gb 5400rpm gehaald voor in mijn hd-slede welke gebruikt word voor school, ik kom nu net terug van school en stop de slede weer in mn pc, start op maar hij ziet hem nu als een Maxiou !!!!!!!!! met nog wat raar gedoe erbij, als ik hem uit de bracket haal en direct aan de kabel hang pakt hij hem wel goed, heb ook al verschillende jumperinge geprobeerd in de slede, maar zonder resultaat. hij zit op pri. slave..
nieuwe slede halen?

• Fire_Bird
^schop^

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Je harddisk werkt, want zonder rack werkt ie wel. Het ligt dus ook niet aan je PC, dan MOET het wel aan het rack liggen... Jutter eens een beetje aan het printplaatje achterop/in je rack, kijk of dat scheelt, anders denk ik dat je een nieuw rackie moet kopen !

netjes geschopt overigens, dat zie je niet vaak meer :P

Mother, will they like this song?

• Fire_Bird
TheLunatic schreef op 23 oktober 2002 @ 15:23:
Je harddisk werkt, want zonder rack werkt ie wel. Het ligt dus ook niet aan je PC, dan MOET het wel aan het rack liggen... Jutter eens een beetje aan het printplaatje achterop/in je rack, kijk of dat scheelt, anders denk ik dat je een nieuw rackie moet kopen !

netjes geschopt overigens, dat zie je niet vaak meer :P
heb net ff alle contactjes schoongemaakt, maar nog niets geholpen, ook ff n andere IDE kabel eraan gehange..hielp nix, denk dat k maar n nieuwe ga halen :)
achjah, net geen 24 uur :) en heb er geen super haast bij :)