Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:13:
Ik had ook nummerweergave. Duurde lang voordat KPN het had geregeld. Opeens was hij ook weer afgesloten. Heb KPN gebeld. Volgens hun lag het aan het toestel. Maar vanaf dat telefoontje deed nummerweergave het weer. Geloof KPN dus niet altijd als het over dit soort dingen gaat.
Dat klopt, blijkt dus nu
Bel naar KPN, vraag ik of het technisch wel in orde is, of hij e.e.a. wil meten. Zegt ie dus eerst dat in zijn overzicht staat dat alles in orde moet zijn. Vraag ik hem of hij daadwerkelijk kan meten, begint ie over of er iets tussen het toestel zit. Ik antwoordt: "alleen de ADSL-splitter. Die is o.a. door jullie goedgekeurd en nergens staat dat dit NIET zou moeten werken."
Heel wat over en weer gepraat, heeft ie volgens mij nog steeds niet daadwerkelijk getest. Zegt dan dat hij iemand in de centrale er naar laat kijken. ( na ruim 20 minuten

). Bel ik later weer naar KPN - na tussentijds ook Philips gebeld te hebben ( voor de 2e keer ) - krijg ik een ander ( een vrouw ) aan de telefoon. Deze meldt me na 5 minuten zoeken doodleuk dat het mogelijk kan zijn dat de lijn alleen administratief aangesloten is!!
Wordt ik de volgende dag gebeld door Philips, zien ik in mijn display al dat het werkt ...
Ik zou nog teruggebeld worden door de KPN-er, wat dus niet gebeurd is...