Toon posts:

MSCE Groningen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben een mavo leerling die met de mavo wil stoppen en de MSCE opleiding wil gaan doen.
En ik heb gehoord dat als je niet zo rijk bent, dat je het ook thuis kan doen.
Waar moet ik dan zijn om aan de stof te kopen dat ik moet leren en waar moet ik examens doen als ik in Groningen woon ?
Thnx voor jullie tijd
mzzl, iLyO _/-\o_

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-01 11:23
eh, kerel, maak gewoon eerst de middelbare school af...een mcse certificaat staat echt niet garand voor zakken vol met geld en een zorgeloos leven hoor.

Het is een leuke toevoeging aan je cv, maar zonder middelbaar-schooldiploma ben je tegenwoordig nergens meer.

maar mocht je het toch willen gaan doen, je moet 7 certificaten halen eerdat je jezelf MCSE mag noemen....en believe me...dat is geen kattepis, en de prijzen voor een bedrijfs-examen al helemaal niet....114 € per examen als ik me niet vergis

edit:

ik heb zelf op school Win2k Prof en Server in 7 weken gedaan...en snap van sommige dingen werkelijk de ballen, en na het maken van een voorbeeld MCSE examen viel me al helemaal niks meer in, kortom maak je borst maar nat

what is your major malfunction???

Verwijderd

MCSE is echt niet zo goedkoop, ik heb het geluk dat mijn bedrijf alles voor mij betaald. Ik dacht dat het in totaal iets van 7 examens waren van rond de 150 of 200 euro per examen.
Dat zijn dus alleen de examens, zonder cursussen of boeken.

Ik ga alles uit boeken leren dus zonder cursussen, de prijs van alle boeken bij elkaar zal een bedrag geven van 4 nullen... ik dacht ergens tussen de 2000 en 3000 euro.

Ik heb vanavond overleg met mijn baas, dan zal ik meteen eens naar de prijzen vragen. En volgens mij zijn er best weinig locaties waar je examens af kan leggen, ik doe het in Heerlen en het volgende centrum zou zo'n 150 km. verder moeten zijn. Maar ook dat zal ik vanavond eens vragen... als ik het niet vergeet :)

edit:
114 euro kan kloppen, ik heb wel eens bedragen gehoord maar dat boeide me allemaal niet zo veel :)
Maar je kan inderdaad beter je middelbare school af maken.

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-01 11:23
In Heerlen zit idd een Prometric of VUE ....naast de Hogeschool Zuyd waar ik zit..

een volgend examen-gebouw zit pas in eindhoven volgens mij.

what is your major malfunction???

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dit soort topics horen helaas niet in W&L thuis, hier horen alleen topics thuis die over Wetenschappelijke of levensbeschouwelijke zaken gaan. Zie ook de policy.

Dit topic is gesloten.