intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
thx
zodra hij klaar is...(ergens volgende week denk ik) post ik em hier wel ergens
ik ben samen met digifiel bezig met een site op www.digifiel.com
je kan daar de foto's naartoe sturen!
(de ontwikkeling van de site heeft helaas wel wat vertraging opgelopen omdat we geen cgi-access krijgen, maar we proberen hem zsm klaar te hebben)
je kan daar de foto's naartoe sturen!
(de ontwikkeling van de site heeft helaas wel wat vertraging opgelopen omdat we geen cgi-access krijgen, maar we proberen hem zsm klaar te hebben)
ik heb ook zoiets gehad: kap van de kast weg en alles van plexiglas maken (wel ijzeren frame blijven gebruiken).
Het enige wat ik je kan zeggen is dat het er focking heet in wordt en dat na een week de lol van zo'n poppenkast ook wel weer af is.
Heb nu een aopen hq08 gekocht, en het is ineens 8 graden koeler (en heb nog maar de helft van de koelers erin zitten die ik eerst erin had zitten).
denk er maar eens over na voor je eraan begint!
Het enige wat ik je kan zeggen is dat het er focking heet in wordt en dat na een week de lol van zo'n poppenkast ook wel weer af is.
Heb nu een aopen hq08 gekocht, en het is ineens 8 graden koeler (en heb nog maar de helft van de koelers erin zitten die ik eerst erin had zitten).
denk er maar eens over na voor je eraan begint!
warmte valt wel mee... er hangen 3 120 mm fans in te blazen en 1tje is aan het zuigen..
ik heb em al inelkaar gehad en kast temp kwam niet hoger dan 25 graden..
ik ben nog aan het afwerken
ik heb em al inelkaar gehad en kast temp kwam niet hoger dan 25 graden..
ik ben nog aan het afwerken
--> [forum=22] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
inderdaad, daar dacht ik ook meteen aan, die hele kast wordt zo statisch als de pest, misschien is een metalen 'frame' een beter idee....Op maandag 30 oktober 2000 20:38 schreef Doerak het volgende:
1 woord: STATISCH.
Greetz,
Pagina: 1