Toon posts:

[mac os-x] Alex beleggingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de Alex beleggingssite (www.alex.nl) 100% compatibel is met OS-X?
Wat zijn de ervaringen van OS-X gebruikers in combinatie met Explorer 5.2.2

Alex' eigen it-afdeling kan het niet met zekerheid zeggen.

Thanks!

Verwijderd

onder chimera (nigtly bould 19/10) ziet t er wel ok uit, niet super ofzow...

onder IE 5.2.2 ziet er OK uit...

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

hoezo compatibel :?
als je bedoeld of alles werkt onder OS-X op die site en alles er normaal uitziet dan zou ik zeggen ja.. je kan nl ook Internet Exploder 6 op OS-X draaien... :)

als het wat anders is wat meer info..

Eeuwige n00b

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat erom dat je na het inloggen je orders kunt plaatsen / verhandelen van de aandelen.
De postbank site ziet er op het eerste gezicht ook goed uit, maar girotel online werkt bijvoorbeeld juist niet.

• Broer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik weet het niet voor www.alex.nl, maar met MacOS 10.2.1, en Netscape kan ik wel voor het eerst Rabobank telebankieren helemaal gebruiken (adressenboek werkte niet of half met eerdere versies van netscape en IE op de mac)
alleen krijg ik dit als ik op het "inloggen" knopje druk bij www.alex.nl:
Information not available.
The information you requested is not available. Please try again later.If the problem persists, please contact the application provider.
hopelijk tijdelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er dan helemaal geen beleggers doe OS-X hebben draaien en ervaring hebben met www.alex.nl ???
Heeren, dames?

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:34
Hehe, het zijn gewoon een beetje obscure criteria... ("Is hier dan helemaal geen transsexuele bosmier die kan jongleren met klauwhamers?" 8) ). Maar het feit dat je IE draait is al positief, aangezien het me weer net zo'n site lijkt die alleen IE-geschikt is. Zorg wel dat je een Java-virtual machine hebt en goede javascript-ondersteuning. Lijkt me namelijk ook een site die daar op stuk zou lopen (opera loopt nl. al stuk op het inlog-knopje - die werkt dus al niet).
Ik zou zeggen, vraag of je een testaccountje kunt krijgen oid.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 16:24

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:38:
Zijn er dan helemaal geen beleggers doe OS-X hebben draaien en ervaring hebben met www.alex.nl ???
Heeren, dames?

het is MacOS X, niet OS-X >:) ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal correct dan maar?: Mac OS X
Pagina: 1