Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Het kan als het bestandje goed te comprimeren is, bv een tekstbestand zou het mee kunnen
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Het is een volledig gecomprimeerde acces database, daar valt niets meer aan te comprimeren.....
24 Kb/sec is onmogelijk met een enkel ISDN kanaal....
maar deze quote is misschien relevant:
maar deze quote is misschien relevant:
Probeer eens die access file te zippen?If you eliminate the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Yep, Access databases, gecomprimeerd of niet, blijven een los zootje data 
Maar waarmee meet je de transfersnelheid?
Maar waarmee meet je de transfersnelheid?
Forget your fears...
...and want to know more...
Heb je het nu al geprobeerd om te zippen ?shotputty schreef op 22 oktober 2002 @ 15:34:
Het is een volledig gecomprimeerde acces database, daar valt niets meer aan te comprimeren.....
En je bedoelt trouwens 24KB ipv 24kb, correct ?
-
Ik meet door 7MB in een bepaalde tijd up te loaden...En het programma is CuteFTP. Maar misschien klopt het zo wel, ik heb hem nu kunnen zippen naar 2,1MB dus dan zou het neerkomen op (2,1/7)*24=7,2Kb/s en dat is al een stuk aannemelijker. 
edit: Ja ik bedoel Kbyte..
edit: Ja ik bedoel Kbyte..
Hehe keertje hiero vanaf de zaak gecomprimeerde acces database van 50 mb verstuurd naar @home adres met 1100 kB/s!!!! maw zeer strak gecomprimeerd, want een avi bestandje ging maar met 400 kB/s
Doe anders effe een snelheids test www.speedtest.nl Dan weet je het gelijk.
Pagina: 1