Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
even een vraagje
Ik kan voor 135 euri een Iriver imp-250 krijgen
Is dit een redelijke prijs voor deze speler (hij is 2ehands maar wel bijna nieuw en in perfecte staat, met garantie)

En nog een andere vraag
Wat zijn op dit moment, qua prijs-kwaliteit, de beste:
mp3-speler
mp3-cd speler
mp3 mini cdspeler

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 15:27
iRiver heeft kwalitatief hele goed spelers. Heb zelf de IMP350. Die is een stukkie dunner. Nieuw kost de IMP-250 199 euro, dus als je speler nog zo goed als nieuw is en nog met garantie is ie niet oud en doe je er geen slechte koop aan denk ik.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:56

The Legend

*Plop*

En nog een andere vraag
mp3-speler
mp3-cd speler
mp3 mini cdspeler
Dit is een onmogelijke vraag :) Ze zijn namelijk allemaal bedoelt voor hele andere dingen, de MP3 speler is voor compacte muziek (in je zak, om je nek zonder gelijk een grote jas of rugzak mee te moeten nemen). De mp3 cd speler is voor grote hoeveelheden muziek waarbij de grote een stuk minder speelt. De mini mp3 cdspeler hangt er een beetje tussenin :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik bedoelde dan ook, wat is van elk type de beste op het moment?

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:39:
En nog een andere vraag
mp3-speler
mp3-cd speler
Op het moment is de IMP-350 van Iriver het beste [denk ik]. Binnenkort komt de IMP-400 ... Zit geloof ik vrijwel geen verschil tussen die 2 kwa functies.. verschil is alleen het uiterlijk zover ik weet

mp3-speler
Zit een hoop verschil tussen.... Ligt ook geheel aan het geen wat je wilt. Wil je graag compact? Wil je veel opslagruimte ed.
Als je voor klein gaat kijk dan eens naar de Iriver iFP-180T... Ga je voor opslag... neem dan een ipod oid.

kijk anders ook eens op http://mp3speler.pagina.nl/
Daar vind je zat links naar sites over mp3spelers en links naar reviews ed.

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:39:

mp3-speler
mp3-cd speler
mp3 mini cdspeler
Je hebt ook nog een HDD-mp3-speler (oid). Veel mensen vinden de IPod goed, maar die is niet goedkoop.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Zit een hoop verschil tussen.... Ligt ook geheel aan het geen wat je wilt. Wil je graag compact? Wil je veel opslagruimte ed.
Als je voor klein gaat kijk dan eens naar de Iriver iFP-180T... Ga je voor opslag... neem dan een ipod oid.
Ipod is een MP3 speler met HDD, das wel ff wat anders dan een met flash geheugen aangezien een HDD veel kwetsbaarder is. De Diva is wel een redelijke speler die goed uitbreidbaar is qua geheugen, de Iriver iFP-180 is denk ik qua kwaliteit (geluid, compleet product) wel redelijk superieur aan de rest van de beschikbare spelers in dezelfde categorie, maar die heeft als nadeel dattie niet uitbreidbaar is, tja.. keuzes he :)

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

Staat niet echt in beschreven dat ie daarmee flash spelers of HDD spelers mee bedoelt.. vandaar dat er ook staat dat als ie voor opslag gaat dat ie beter voor een ipod of een ander soort jukebox kan gaan..

Verwijderd

Topicstarter
En wat vinden jullie van de napa serie, met name de napa 380?

• The Legend

The Legend

*Plop*

Schijnt bagger te zijn :/

Pagina: 1