Teveel dial-up

Pagina: 1
Acties:

• Malle_Pietje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-02 13:17
Mijn server belt om de haverklap uit via mijn ISDN-verbinding, ook al staat mijn client uit. Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen? Wordt me een beetje te duur zo :(

Netwerk bestaat uit W2K server met Winroute Pro, XP client, gekoppeld via switch. Alles wat met internet te maken heeft, werkt perfect, maar ik baal van dat zinloos uitbellen. Iemand een idee??

Efficiency is intelligent laziness

Verwijderd

waar probeert hij verbinding mee te maken? haalt tie geen mail op?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Klopt inderdaad.. ik heb ook een tijd met Winroute gewerkt, en er werd erg veel nutteloos uitgebeld...
Met die client install kun je dit volgens mij voorkomen (automatisch uitbellen uitzetten).

Ik heb nu gewoon met Routing & Remote Access een verbinding, en aangezien het een flat rate is maakt het niet zoveel meer uit.
(er wordt btw wel minder uitgebeld dan met Winroute)

• Malle_Pietje
Nee, hij haalt geen mail op. Dat heb ik zelf ingesteld op bepaalde tijdstippen.

• Malle_Pietje
Freakstar, wat bedoel je met die client install?? Als ik niet automatisch uitbel op mijn server krijg ik geen verbinding vanaf de client, toch?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

triggert er ergens een packet ofzo? Moet je kunnen monitoren in Winroute...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

winroute pro heb je RAS en daar kan je instellen of hij voor je moet inbellen jah de neeh. misschien datr je daar iets verkeerds hebt ingesteld.

Als dat het niet is kan je ook eens kijken welk programma om een verbinding vraagt en dat dan verhelpen. (je krijgt nooit zomaar verbinding)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Pagina: 1