Efficiency is intelligent laziness
Klopt inderdaad.. ik heb ook een tijd met Winroute gewerkt, en er werd erg veel nutteloos uitgebeld...
Met die client install kun je dit volgens mij voorkomen (automatisch uitbellen uitzetten).
Ik heb nu gewoon met Routing & Remote Access een verbinding, en aangezien het een flat rate is maakt het niet zoveel meer uit.
(er wordt btw wel minder uitgebeld dan met Winroute)
Met die client install kun je dit volgens mij voorkomen (automatisch uitbellen uitzetten).
Ik heb nu gewoon met Routing & Remote Access een verbinding, en aangezien het een flat rate is maakt het niet zoveel meer uit.
(er wordt btw wel minder uitgebeld dan met Winroute)
Nee, hij haalt geen mail op. Dat heb ik zelf ingesteld op bepaalde tijdstippen.
Efficiency is intelligent laziness
triggert er ergens een packet ofzo? Moet je kunnen monitoren in Winroute...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
winroute pro heb je RAS en daar kan je instellen of hij voor je moet inbellen jah de neeh. misschien datr je daar iets verkeerds hebt ingesteld.
Als dat het niet is kan je ook eens kijken welk programma om een verbinding vraagt en dat dan verhelpen. (je krijgt nooit zomaar verbinding)
Als dat het niet is kan je ook eens kijken welk programma om een verbinding vraagt en dat dan verhelpen. (je krijgt nooit zomaar verbinding)
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Pagina: 1