Don't Speak, Just Think
Ik heb je topictitel aangepast zodat deze voldoet aan Windows Operated Systems - Policy
Ik zal dit topic openlaten, maar als je topic de volgende keer niet voldoet aan de policy dan heb je gewoon pech.
Ik zal dit topic openlaten, maar als je topic de volgende keer niet voldoet aan de policy dan heb je gewoon pech.
Ja ik dacht echt dat het goed was zo. Maar goed zal er beter op letten.
Don't Speak, Just Think
Kan het uberhaupt goed gaan zonder wave device drivers?? zonder ze geinstalleerd te hebben??
Mod-break:
AUB niet je topic omhoog schoppen binnen 24uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done waarom niet.
Als je nog wat wilt vragen of informatie toe wilt voegen de edit knop gebruiken.
[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 22-10-2002 17:23 ]
Don't Speak, Just Think
Verwijderd
Neen, dat gaat niet werken. Je hebt de drivers voor de fax/data versie. Je moet de drivers hebben voor de fax/data/voice versie. Kijk eens op www.driverguide.com (user: driver, pass: all)
Noteer de serienummer die op de rockwell chip staat en vul die in. Dan vind je juiste drivers
Noteer de serienummer die op de rockwell chip staat en vul die in. Dan vind je juiste drivers
http://www.modem-drivers.com/drivers/75/75159.htm
gebruik de pass en login die XceeD gaf... Google doet wonderen
gebruik de pass en login die XceeD gaf... Google doet wonderen
Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2
Pagina: 1