ehehehe
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
De volgende keer als je flusht dan wordt je toegevoegd aan team [DPC]
Division BrabanderT
Division BrabanderT
Verwijderd
Division BrabanderT
Maar vwb die Top 250 ben ik aan het uitvogelen in hoeverre dat rendabel is tov een client
die geen gebruik maakt van een results.dat, dus de verhouding tussen 1 'geoptimaliseerd' resultaat en de bijbehorende tijd die daarvoor nodig is en het aantal resultaten dat gegeneerd wordt zonder te kijken naar eerdere resultaten.
Als ik dus bijv. in 2 uur 1 geoptimaliseerd resultaat met een rate van 3.0 en er staan er 60 tegenover die in dezelfde tijd gemaakt worden bij de andere client dan is het statistisch gezien zonde van de tijd, voor het project is het natuurlijk een andere zaak, daar moet een zo hoog mogelijke rate bij bereikt worden.
Voorstel zou dan kunnen zijn om de vermenigvuldigingsfactor te verhogen als er een beter resultaat gemaakt wordt.
Snappie
Division BrabanderT
[dpc](ex) Casema slachtoffers / dpc_kluizenaar
Verwijderd
Voor wat betreft mijn probeerseltje ben ik er achter dat het veel meer loont om steeds zonder results.dat resultaten te genereren. Ik heb Stephen hierover al verslag gedaan
Division BrabanderT
net met een flush van 168941543 particles door geschoten naar plaats 1 in DPC en ook team [DPC] een plaatsje hogerop gekregen!
kijk hier voor de actuele stand.
Watch your ARS!
Division BrabanderT
Moet je wel je email adres ff doorgeven
Division BrabanderT
Ik
Daar wil ik ook wel meer over weten.
Een mooie #1 plaats voor je
Cheaten? Ik???MarcyDarcy schreef op 22 oktober 2002 @ 18:00:
je loopt toch niet te cheaten he RoyalFlusher
Een mooie #1 plaats voor je
Wat ik doe is het onderzoeken van onregelmatigheden in de programmatuur, die door de programmeur nog niet ontdekt zijn, waarbij het eventueel mogelijk zou kunnen zijn middels deze onregelmatigheden mezelf in een dusdanige positie te brengen die een eventuele positieve uitwerking op de resultaten die ik aanlever zou kunnen hebben, statistisch gezien dan.
Division BrabanderT
Met als gevolg dat de manier waarop de stats worden bepaald waarschijnlijk in de nabije toekomst zal veranderen als je gelijk hebt. Niemand zal dan meer de beste resultaten pakken, waardoor het hele project significant vertraagd en dat is tenslotte niet de bedoeling.RoyalFlusher schreef op 22 oktober 2002 @ 20:44:
[...]
Cheaten? Ik???Kzou nie durven...
Wat ik doe is het onderzoeken van onregelmatigheden in de programmatuur, die door de programmeur nog niet ontdekt zijn, waarbij het eventueel mogelijk zou kunnen zijn middels deze onregelmatigheden mezelf in een dusdanige positie te brengen die een eventuele positieve uitwerking op de resultaten die ik aanlever zou kunnen hebben, statistisch gezien dan.
Maar uiteraard is het goed dat je dit hebt opgemerkt. Je kan er momenteel gebruik van maken, maar het kan zijn dat als de makers er achter komen de stats worden herberekend.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Dan sta ik er bij
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Lezen blijft een vak he
Open your eyes and see: DPC Muon hitparade van 22 Oktober
Staat er nog maar een paar uurtjes

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||