| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Is die S25 wel dualband? Anders heb je niks aan een dutchtone abo.
dat abo kan trouwens ook voor niks voor studenten
www.gotcha4u.nl
dat abo kan trouwens ook voor niks voor studenten
www.gotcha4u.nl
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
moeten dutchtone en ben niet de helft van hun huidige masten weghalen van de rechter voor februari 2001? (ivm ontbreken van de juiste vergunningen)
Verwijderd
Geen ideem, hoe de toekomst wordt, maar ik heb zelf Dutchtone, en ik ben er zeer tevreden mee. Oké, geluidskwaliteit van KPN is op sommige momenten duidelijk beter, maar daar betaal je dan ook voor... Over het algemeen is dit volgens mij wel gelijk. Ook nog ff iets over BEN. Dat moet je zeker niet nemen. Er zit constant een ruis op de achtergrond... (bij m'n pa dan, maar dat ligt niet aan de telefoon)
heb nu de 360 abbo....
en ik Ben best wel tevree...
zelfs op dit dorp heb ik 2 streepjes ontvangst met me nokia
en ik Ben best wel tevree...
zelfs op dit dorp heb ik 2 streepjes ontvangst met me nokia
Verwijderd
Als je in de omgeving van zui-limburg woont, begin dan nooit aan D*. Tevens worden veel masten weggehaald. De landelijke dekking gaat van 97& naar 56&. Nooit doen!!!!
Verwijderd
Robinet, dat is toch datgene waar ik het over had? Weet jij misschien waar dat artikel te vinden is?
Verwijderd
Ben wordt trouwens geeneens verkocht hier in Maastricht, omdat ze gewoon geen dekking hebben!
Ben zuigt verschrikkelijk. Heb nu Dutchtone, is VEEL beter.
Het bereik van Ben is gewoon triest, ik kan bij mij in de buurt de provinciale weg helemaal uitrijden (30km.!) zonder meer dan 1 streepje te krijgen! Meestal is er dan ook helemaal niks:(
Het bereik van Ben is gewoon triest, ik kan bij mij in de buurt de provinciale weg helemaal uitrijden (30km.!) zonder meer dan 1 streepje te krijgen! Meestal is er dan ook helemaal niks:(
Ik woon zelf ook in Maastricht en ben ZEER tevreden over Dutchtone... Alleen in de Grote staat valt het bereik compleet weg om welke reden dan ook... Maar ik heb met Dutchtone beter bereik als met Libertel....
Ik kan het je zeker aanraden... :-)
Ik kan het je zeker aanraden... :-)
Geen inspiratie
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:53 schreef martijn12345 het volgende:
Ik woon zelf ook in Maastricht en ben ZEER tevreden over Dutchtone... Alleen in de Grote staat valt het bereik compleet weg om welke reden dan ook... Maar ik heb met Dutchtone beter bereik als met Libertel....
Ik kan het je zeker aanraden... :-)[/quote]In de stad zal het allemaal wel goed gaan. Ik heb zelf ook D*. Ik woon in de stad maar werk buiten de stad. Thuis gaat het redelijk. Buiten altijd ok. Binnen valt ie toch nog vaak weg. Tegenwoordig ga ik dus altijd effe naar buiten als ik telefoon krijg. Maar ja, de winter komt eraan.:(
Op mijn werk is het dus erg slecht. Buiten matig. Binnen geen bereik.
Je moet je denk ik afvragen waarben ik meestal. In de stad? Dan is het wel een goedkope oplossing. Anders zou ik het niet doen. Maar ach wat is nu 5 piek?
Ik kan het je zeker aanraden... :-)[/quote]In de stad zal het allemaal wel goed gaan. Ik heb zelf ook D*. Ik woon in de stad maar werk buiten de stad. Thuis gaat het redelijk. Buiten altijd ok. Binnen valt ie toch nog vaak weg. Tegenwoordig ga ik dus altijd effe naar buiten als ik telefoon krijg. Maar ja, de winter komt eraan.:(
Op mijn werk is het dus erg slecht. Buiten matig. Binnen geen bereik.
Je moet je denk ik afvragen waarben ik meestal. In de stad? Dan is het wel een goedkope oplossing. Anders zou ik het niet doen. Maar ach wat is nu 5 piek?
Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.
Ik woon in groningen, en ben toaal niet tevreden, het ontvangst is wel oke! Alleen de service zuigt! Ze halen nooit het goede geld eraf en je hebt voor je het weet een aanmaning voor iets dat je een maand eerder al hebt betaald, vervolgens moet je 1/2 uur wachten voor de helpdesk!
If you are not wiping out you are nog pushing enough...
Ik woon in Roden (onder Groningen) en hier is de ontvangst vrij redelijk. Bij het raam meestal 3 streepjes, buiten ook zoiets. In Roden zelf staat geen mast, dus dichter naa het centrum toe valt 'ie weg. Als ik jou was zou ik zo'n goedkoop abo via debitel nemen (op het netwerk van Libertel), voor 10 gulden per maand 80 minuten.
In de trein is de D* ontvangst meestal redelijk, ligt er ook aan waar. Van Zwolle naar Groningen valt ie af en toe ook weg, maar over het algemeen is de ontvangst wel redelijk tot goed...
In de trein is de D* ontvangst meestal redelijk, ligt er ook aan waar. Van Zwolle naar Groningen valt ie af en toe ook weg, maar over het algemeen is de ontvangst wel redelijk tot goed...
Kan iemand mij vertellen waar ik meer kan lezen over dat D. zijn zendmasten weg moet halen
Geen inspiratie
Heb hier D* allin 60 alleen geen/weinig bereik in Uitgeest 
verder overal wel goed bereik (maar ja ben meestal in randstad) en in frankrijk zelfs uitstekend
[edit]
oh nog iets vreemds: mijn broertje kreeg met zijn dutchtone prepay + ouwe sagem wel bereik en ik met S25 en abbo nix, vreemd
verder overal wel goed bereik (maar ja ben meestal in randstad) en in frankrijk zelfs uitstekend
[edit]
oh nog iets vreemds: mijn broertje kreeg met zijn dutchtone prepay + ouwe sagem wel bereik en ik met S25 en abbo nix, vreemd
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Pagina: 1