Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dutchtone abo? Ja / Nee

Pagina: 1
Acties:

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53
Ik hen een simlockvrije S25 en ben van plan om van Telfort prepaid over te stappen op een Allin 180 abo van Dutchtone voor maar 5 piek per maand. Nu hoor ik iedereen zeggen dat Dutchtone heel slecht is , maar dat werd ook gezegd van Telfort. Terwijl ik met Telfort altijd het meeste bereik heb in vergelijking met vrienden die KPN ofzo hebben...

Graag reacties over het Dutchtone abo...

P.S. ik woon in Limburg, omgeving Maastricht...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Is die S25 wel dualband? Anders heb je niks aan een dutchtone abo.
dat abo kan trouwens ook voor niks voor studenten
www.gotcha4u.nl

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

is dual ja

Verwijderd

moeten dutchtone en ben niet de helft van hun huidige masten weghalen van de rechter voor februari 2001? (ivm ontbreken van de juiste vergunningen)

Verwijderd

Geen ideem, hoe de toekomst wordt, maar ik heb zelf Dutchtone, en ik ben er zeer tevreden mee. Oké, geluidskwaliteit van KPN is op sommige momenten duidelijk beter, maar daar betaal je dan ook voor... Over het algemeen is dit volgens mij wel gelijk. Ook nog ff iets over BEN. Dat moet je zeker niet nemen. Er zit constant een ruis op de achtergrond... (bij m'n pa dan, maar dat ligt niet aan de telefoon)

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
heb nu de 360 abbo....
en ik Ben best wel tevree...

zelfs op dit dorp heb ik 2 streepjes ontvangst met me nokia :)

Verwijderd

Als je in de omgeving van zui-limburg woont, begin dan nooit aan D*. Tevens worden veel masten weggehaald. De landelijke dekking gaat van 97& naar 56&. Nooit doen!!!!

Verwijderd

Robinet, dat is toch datgene waar ik het over had? Weet jij misschien waar dat artikel te vinden is?

Verwijderd

Qua dekking in limland sluit ik me aan bij RobiNET: die zuigt grote tijd !!

Verwijderd

Ben wordt trouwens geeneens verkocht hier in Maastricht, omdat ze gewoon geen dekking hebben!

Verwijderd

en ik hoorde ook dat Telfort's roaming agreement met Libertel ergens in maart afloopt, dan maar kijken of Telfort nog steeds zo'n goede dekking heeft!

• duderuud
  • Laatst online: 20:24

duderuud

Sliden is koel

Ben zuigt verschrikkelijk. Heb nu Dutchtone, is VEEL beter.

Het bereik van Ben is gewoon triest, ik kan bij mij in de buurt de provinciale weg helemaal uitrijden (30km.!) zonder meer dan 1 streepje te krijgen! Meestal is er dan ook helemaal niks:(:(

Motor-Forum.nl

• martijn12345
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik woon zelf ook in Maastricht en ben ZEER tevreden over Dutchtone... Alleen in de Grote staat valt het bereik compleet weg om welke reden dan ook... Maar ik heb met Dutchtone beter bereik als met Libertel....
Ik kan het je zeker aanraden... :-)

Geen inspiratie

• scubapro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:53 schreef martijn12345 het volgende:
Ik woon zelf ook in Maastricht en ben ZEER tevreden over Dutchtone... Alleen in de Grote staat valt het bereik compleet weg om welke reden dan ook... Maar ik heb met Dutchtone beter bereik als met Libertel....
Ik kan het je zeker aanraden... :-)[/quote]In de stad zal het allemaal wel goed gaan. Ik heb zelf ook D*. Ik woon in de stad maar werk buiten de stad. Thuis gaat het redelijk. Buiten altijd ok. Binnen valt ie toch nog vaak weg. Tegenwoordig ga ik dus altijd effe naar buiten als ik telefoon krijg. Maar ja, de winter komt eraan.:(

Op mijn werk is het dus erg slecht. Buiten matig. Binnen geen bereik. :(

Je moet je denk ik afvragen waarben ik meestal. In de stad? Dan is het wel een goedkope oplossing. Anders zou ik het niet doen. Maar ach wat is nu 5 piek?

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 20:57

MaxxRide

Surf's up

Ik woon in groningen, en ben toaal niet tevreden, het ontvangst is wel oke! Alleen de service zuigt! Ze halen nooit het goede geld eraf en je hebt voor je het weet een aanmaning voor iets dat je een maand eerder al hebt betaald, vervolgens moet je 1/2 uur wachten voor de helpdesk!

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik woon in Roden (onder Groningen) en hier is de ontvangst vrij redelijk. Bij het raam meestal 3 streepjes, buiten ook zoiets. In Roden zelf staat geen mast, dus dichter naa het centrum toe valt 'ie weg. Als ik jou was zou ik zo'n goedkoop abo via debitel nemen (op het netwerk van Libertel), voor 10 gulden per maand 80 minuten.
In de trein is de D* ontvangst meestal redelijk, ligt er ook aan waar. Van Zwolle naar Groningen valt ie af en toe ook weg, maar over het algemeen is de ontvangst wel redelijk tot goed...

• martijn12345
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Kan iemand mij vertellen waar ik meer kan lezen over dat D. zijn zendmasten weg moet halen

Geen inspiratie

• actieman
  • Laatst online: 07-11 21:08
Heb hier D* allin 60 alleen geen/weinig bereik in Uitgeest :(

verder overal wel goed bereik (maar ja ben meestal in randstad) en in frankrijk zelfs uitstekend :)

[edit]
oh nog iets vreemds: mijn broertje kreeg met zijn dutchtone prepay + ouwe sagem wel bereik en ik met S25 en abbo nix, vreemd :?

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Pagina: 1