[Printer] printer kop jam

Pagina: 1
Acties:

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 01:19
Ik heb een epson stylus color 740 en elke keer als ik dat ding ga gebruiken voor waar hij bedoeld is, enigste wat ik er uit krijg is een enorme hoeveelheid lawaai en de kop van de printer slaat vast tegen de rechter kant. Als de printer kop is vast geslagen, knipperen het powerlampje en het papier lampje, tevens branden de bijde inktlampjes constant. Als ik de printer herstart blijft het probleem aanwezig. In het begin, was hiermee het probleem verholpen, maar nu blijft het probleem aanhouden. :'(

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen. bij epson zijn ze tegenwoordig ook al heel erg hulpzaam, moet je een halfuur in de wachtrij gaan staan :Z en dan ben ik het al zat, en dan mail je ze, zeggen ze dat je moet opbellen, omdat het probleem te complex is om te beantwoorden. |:(

Hello fellow humans

Verwijderd

Hoe oud is je printer? want na verloop van tijd ( is mijn ervaring) beginnen printers wel eens vreemde dingen te doen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:44

momania

iPhone 30! Bam!

Kan je voor een epson niet losse koppen krijgen?
Waarschijnlijk zijn die gewoon stuk....

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• joint_me
maar bijna 4 jaar oud, vind toch dat een printer langer mee moet gaan dan 4 jaar. Of kapot moeten gaan als ik wel werk heb, kan ik gewoon een nieuwe kopen :P

Hello fellow humans

• joint_me
momania schreef op 22 oktober 2002 @ 13:43:
Kan je voor een epson niet losse koppen krijgen?
Waarschijnlijk zijn die gewoon stuk....
Lijkt mij eerder een probleem van de aandrijving

Hello fellow humans

Verwijderd

Ik heb een ooit soort gelijk probleem, bij een HP deskjet, verholpen
door de gelijde stang schoon te maken en te smeeren met naaimachine olie

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb ooit zoiets met mijn Deskjet 1600CM gehad die al 23000 pagina's gedraaid had. Bedrijf had em afgedankt, kocht ik em op de HCC dagen, degene die ze verkocht verkocht ze lachend, want de testpagina die in de papierla lag was duidelijk niet met deze geprint.
Printkop sloeg na 1 blaadje vast, bleek dat er een wiel verrot was, ff wat vaseline ingedaan, zijn nu een jaar verder en ding heeft er zeker weer 1500 blaadjes bijgeprint :)

• joint_me
thanx ga het ff proberen ;)

Hello fellow humans

Pagina: 1